wtorek, 5 lutego 2008

Królowie Życia...

Składakowa kartka zrobiona na prośbę Przyjaciela dla Jego Dziadków z okazji 60 rocznicy ślubu.
Nieźle, prawda? Przeżyć tyle lat z jedną osobą.
Stąd to skojarzenie z "Królami Życia", bo na pewno niejedno w swoim życiu widzieli i przeżyli...
Nie mogłam się oprzeć, żeby nie uhonorować Ich koronami...bynajmniej nie jest to jakiś żart, czy głupi kawał...po prostu z mojej strony wyraz wielkiego szacunku za te lata... i mimo tych lat Uśmiech na twarzy :)



Okładka bez wstążki

Środeczek składaka

"Królowie Życia" na wspólnym zdjęciu w złotych koronach (embossing)


Plecki
Tylnia okładeczka :)

22 komentarze:

Jaszmurka pisze...

Nowalinko przepięęęękny składaczek! Strasznie klimatyczny :*

Jedynie mogłabym się przyczepić (mogę?) do koloru kwiatka i rafii na głównym zdjęciu... cały składak jest taki w fioletach, stonowany a tu taki silny akcent... no ale to tylko ja się tak czepiam :oops:.

Świetny jest :*

Nowalinka pisze...

Jasne Jasz, miło mi że się czepiasz:)
Chciałam dać kwiatka we fiolecie ale jakoś za bardzo sie zlewał stąd ten żółty, bo w sumie reszta też żółtawa ;)a zauważyłaś, że środek ma fioletowy? ;)...
a ta czerwona rafia, no właśnie na zmyłkę, żeby nie wszystko było fioletowe...to specjalnie podkreślenie...czerwona nić, więź, czerwona jak miłość etc.
dlatego związałam nią zdjęcie ;)

Buziole, szybka jesteś :)
Dziękuję za czepianie, bo to znaczy, że zauważyłaś :D
Powiem Ci, że jak miałam go w rękach, to się tak nie rzucał w oczy ten kwiatek i rafia, może za bardzo podrasowałam kolorki na zdjęciach ;)

Marsza pisze...

Klimatyczny i piękny Składaczek!
Kartki Twoje po prostu mnie powalają na kolana!
Tyle pomysłów i jakie wykonanie!

Lamarta pisze...

Cudny jest, i te korony na głowach, fajny pomysł:)

asia wu pisze...

Bardzo fajny składak, pomysł i wykonanie, kompozycja, dodatki - klasa!

Anonimowy pisze...

aj. przepięknie to wymyśliłaś :)
kurczę, to musi być wielka radość, dostać coś tak cudnego

brydzia58 pisze...

Wiedziałam, wiedziałam,że będzie cudny! Korony pierwsza klasa "dygusie" ;-)

Rika pisze...

This is fabulous!

Anonimowy pisze...

Składak jest śliczny. Każdy element jest genialnie powiązany ze sobą. Ten żółty kwiatuszek wcale nie jest za żółty (na fotce chyba nieco podrasowany ten kolor wyszedł:)).Jeszcze raz wielkie dzięki Alu za pracę, którą w niego włożyłaś. Wiem, że kosztowało sporo wysiłku...
Pozdrawiam gorąco

Zielona pisze...

Ale Ty szybka jesteś ;P Co dzień coś nowego!! Ładniutki składak :) Lubię Twoje pace za to, że są takie pełne i dopracowane :)

Beth Norman-Roberts pisze...

What lovely projects. I like how you distressed the edges, and I love that flower. You have a wonderful blog.

Babsko pisze...

ściska za serducho!

i powiedz mi dlaczego JA DOPIERO DZISIAJ DO CIEBIE TRAFIŁAM???

już Cię linkuje, żeby mi nic nie uciekło

buziole :*

Agnieszka/Mirabeel pisze...

WOW!!! cudny składaczek! I jak w sam raz dodatków, wszystko pięknie układa sie w całość! Wielkie brawa!Napatrzeć sie nie mogę!!Pozdrawiam!

Agnieszka/Mirabeel pisze...

A jakie logo słodkie!!! dopiero teraz zauważyłam....oglądając po raz 4 składaczka (lol)

Nowalinka pisze...

Dziękuję Wam! Jest mi ogromnie miło, że składaczek się podoba, bo włożyłam w niego dużo serca...i czasu :)

Rein, Beth - Thanks! :)

Jaszmurka pisze...

Nowalinko :*
Czepiać się będę zawsze ;P a jak!
Te Twoje prace to takie magnesy malusie i zapadają w pamięć i serducho, nie przemijają :D :*

buziole ogromne :*

Karola Witczak pisze...

Wspaniały, wzruszający, korony dodają takiego kolażowego smaczku! A schemat kolorów już sobie zapisuję :)Im więcej takich prac, tym bardziej lubię fiolety :D

Ana pisze...

taki składaczek musiał sprawić ogromną radość! śliczny jest!

Anonimowy pisze...

Alina, świetnie go zrobiłaś!
I te korony to strzał w dziesiatkę!
Baaardzo mi się podoba.

AgnieszkaAnna pisze...

świetny jest ten składak, brawo Nowalinko Twoje prace są coraz to lepsze i ciekawsze...

Tores- pisze...

Świetny pomysł, bo na taką uroczystą i niespotykaną okazję zwykła kartka to za mało, a składaczek - rewelacja. I przepięknie wykonany. Żółte i pomarańczowe elementy bardzo fajnie grają z fioletem, i absolutnie nie ma się czego czepiać :)

Anonimowy pisze...

This is so nice! I love the detail in your work. Beautiful!