niedziela, 15 lutego 2009

Kartka z mapki

Pierwszy raz zrobiłam kartkę według mapki.
Mapka podana przez Anai na Jej stronie zachęciła mnie do zrobienia swojej wersji kartki na konkurs.
Nigdy nie korzystałam z mapek, ale w końcu się przemogłam i przyznaję, że daje to wiele możliwości interpretacji i frajdy ;) O tych możliwościach można się przekonać oglądając pozostałe przepiękne prace innych uczestniczek konkursu TUTAJ :)) Można także głosować na każdą z kartek, która się nam podoba...niestety oddajemy tylko jeden głos (niestety, bo jak dla mnie wybór trudny).

Kartka "różana" jak ją roboczo nazwałam ;)
Zdecydowanie ta wersja lekko stonowana jest prawdziwsza :)

36 komentarzy:

zielonooka pisze...

kartka jest cudna, bardzo mi się podoba, piękna:)
pozdrawiam:)

madi pisze...

Bardzo ładna karteczka, jak zwykle wszystko ładnie sie komponuje w całość !!! Pozdrawiam i lecę głosować ;)

chwilka13 pisze...

Nowalinko, jedna z ładniejszych kartek, jakie widziałam w ostatnim czasie! Bardzo nowalinkowa, ale wydaje mi się szczególna, inna niż pozostałe - nie wiem dlaczego! podoba mi się bardzo :)))

Mirabeel pisze...

WOW!! cudna jest!! Pozdrawiam :*

Madlinka pisze...

Piękna karteluszka,szkoda,że można oddać tylko jeden głos:(

BETIK pisze...

Tak, tak! Pięknościowa:)) Moja faworytka:)

Kropelka pisze...

Swietna interpretacja!Bardzo mi sie podoba Twoja rozana karteczka :-)

Rybiooka pisze...

Potrafisz z każdym kolorem pracować, dodać dodatki tak aby wszystko grało..
Mapki są ok. :D zawsze
idę zaraz głosować :D

INQA pisze...

Piękna, taka soczysta. Jak dla mnie, to nie różana, a malinowa kartka. Śliczna !

rudlis pisze...

Kartka bardzo Nowalinkowa :)))
Te kolorki dodają energii i pozwalają pomarzyć o wiośnie w środku zimy ;P

Jowita pisze...

Cudna karteczka, mnostwo w niej radosci

Luna77 pisze...

Bardzo podoba mi się ta karteczka, taka dopracowana i w pięknych , radosnych kolorach :)

Ania pisze...

Prześliczna ta kartka!!! Najlepsza spośród innych kartek wykonanych według tej mapki. Pozdrawiam.

brydzia58 pisze...

piękna.....

zcdl pisze...

wow....krasna karta!!

katharinka84 pisze...

Kartka jest cudowna!!!

nicktośka pisze...

jest wyjątkowa Alinko!!!

muma pisze...

przepiekna kartka - bardzo podoba mi sie Twoja interpretacja mapki :)
pozdrawiam :*

jaśminowasia pisze...

jest piękna, wpatruję się w te wszystkie szczegóły, cudo

coco.nut pisze...

piękna kartka!!! i mimo prostoty mapki udało ci się całkiem sporo różnych elementów tam zmieścić!!! ;)

truskawka pisze...

piękna :)

pasiakowa pisze...

Uaauuu! Kartka jest ekstra! Nie myślałam, że na podstawie tej mapki moze wyjść takie cudo :)

decomarta pisze...

Bardzo kobieca - te różyczki, błyskotka i kolory! Śliczna. Zapisałam jej zdjęcie w inspiracjach kartkowych :)

ewa pisze...

Ojej-śliczna-taka malinowa!! ślinka płynie z ust na jej widok!! pozdrawiam serdenie!

MonaLisa pisze...

cudna, bardzo bardz ładan. i te kwiatuszki :)

kiciula pisze...

Cudna kartka!


A na moim blogu czeka na Ciebie nominacja do Kreativ Blogger ;)

pozdrawiam

kiciula.blogspot.com

martita pisze...

w całej swej różowości jest bardzo ładna :)

cieszę się, że wymiana Ci pasuje ;)

Bea pisze...

piękna kartka, głos oddany :)

Mea pisze...

Sliczna, słodka, ale nie przesłodzona, bardzo mi się podoba :)

Rein pisze...

Gorgeous card!!

Costa pisze...

dobrze,że mnie nic nie podkusiło na tą mapke - moja kartołka to chyba by mogła być podpórką dla Twojej. Po prostu jesteś GENIALNA! Wszystko mi się podoba ... wszystko
;*

Asia-eight pisze...

Świetna kartka, a kwiatki 3d bombowe!

carrantuohill pisze...

czadowa karteczka
faktycznie niby mapka a jednak każda kartka inna ;-)

superraf pisze...

Jakoś skojarzyło mi się z wiosną... a konkretnie, to truskawki ze śmietaną... uuuu.... mmmm... :)
Dziękuę Ci za to tchnienie wiosny w tak biały i mroźny dzień jak dziś...

Maugo pisze...

No prosze jaka soczysta karteczka, Udala Ci się :)

coco.nut pisze...

a przyszłam jeszcze raz, żeby pogratulować wygranej!!!