sobota, 15 marca 2008

Zwycięskie Jajo na Urodziny ;)

Ostatnio jakoś tak się złożyło, że dziaram kartki i na razie nic poza tym ;)
Na pierwszy rzut kartelucha z jajem, zrobiona na szybko i wysłana w ostatniej chwili na 7 wyzwanie Scrapującyh Polek ... o dziwo i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu kartka się spodobała, uzyskała sporo głosów (Dziękuję WAM :* :* :*) i wygrała na równi z kartą UHK (kartka Uli bardzo mi się podoba i widać, że jest dopracowana na maxa! dlatego tym bardziej jestem dumna, że mogę razem z Nią cieszyć się z takiego uznania u głosujących Osób :)))

Bardzo mnie to raduje...jednak znowu przewrotność losu ukazała swoje oblicze...jak się staram i startuję w konkursie to blado wychodzi i przechodzi bez echa... a jak robię coś na szybko, lub na próbę to się bardziej podoba :)
Tak więc "nic na siłę wszystko młotkiem" ;)


Druga kartka dla Wojtusia, który dzisiaj obchodzi swoje urodziny :)
Mój Drogi - Wszystkiego co w Życiu Najlepsze -Dla Ciebie! :*

3 komentarze:

LAZY-TROUT pisze...

Lovely cards - I especially like the Birthday Wishes - - the colours are lovely

pasiakowa pisze...

Uaa! Gratulacje! :)
A ta kartka urodzinowa bardzo smakowita :)))

Anonimowy pisze...

Ja też gratuluję!Należało się,kartka śliczna!:)