niedziela, 2 marca 2008

6 głęboko skrywanych sekretów scraperki - (6GSSS)


No cóż i mnie trafiono ;)
Dzisiaj do mnie wymierzyła Agnieszka .

No to zaczynam:
Aby wziąć udział w zabawie należy:
1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,
4. "strzelić" do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu
Oto moja szóstka:

1.Uwielbiam sprzątać i mam manię wycierania kurzu (hehe)
2.Jeśli cokolwiek schowam w swoim "wielkim" mieszkaniu to oczywiście znajdę to bez problemu i zawsze wtedy kiedy chcę a nie po kilku miesiącach, kiedy już zrezygnowałam z poszukiwań i szukałam czegoś innego ;)
3.Nie mam dystansu do siebie i do swojej głupoty ;)
4.Marzę o tym by urodzić dwa tuziny dzieci i założyć dla nich szkołę scrapową ;)
5.Najlepsze pomysły i przebłyski mam wtedy, kiedy siedzę zamknięta w czterech kątach i gapię się tępo w ścianę przez 6 godzin...;)
6.Nie lubię fioletu!!! ;)

Uwaga! Strzelam do: Filki, Dorki, Piki, Gabci, A-guś, Zielonej.
Ciężko mi było wycelować, kto jeszcze nie został trafiony wcześniej...mam nadzieje, że mi się udało ;)

P.S. Oczywiście wyszły w tym momencie moje problemy ze zrozumieniem tekstu czytanego...
Słowo "Nieważne" potraktowałam jako "nieprawdziwe"...zamiast nadać mu znaczenie "błahe" ;)
Haha, tak więc wszystko co nieważne jest dla mnie nieprawdziwe ;)

4 komentarze:

agnieszka pisze...

wariatka :* :* :*

Jaszmurka pisze...

Nowalinko dzisiaj sikam po kolanach czytając Twoje wypowiedzi!!

Mianuję dzień 02.03.2008r. Twoim dniem!!

ahahahaa

Unknown pisze...

Hehehe :) nie lubię fioletowego a to dobre haha;) niedobra jesteś kobieto oj nie dobra postrzeliłaś mnie bolesnie i też musiałam sie wypowiedziec ;)

Nowalinka pisze...

Haha! No, Agnieszko, jak widać na załączonym tekście...nie dość, że wariatka to jeszcze przygłupia ;) :*:*

Jasz, zlituj sie na de mną i moją głupotą!!!
Nie sikaj pod wiatr, pamiętaj! ( a nie to tekst do facetów, ups! ;)
No a mój dzień to powinien być 6.06 (uwielbiam szósteczki) - może jeszcze wtedy palnę jakąś większą głupotę i wtedy się przemianuje daty ;)

A-guś! No wybacz Moja Droga :* :* :*
Starałam sie jak najdelikatniej, żeby Cię nie uszkodzić i żebyś mogła dalej swoje cudeńka tworzyć :)
Wybaczysz?????

A co do fioletu, to widać na każdym kroku, że go NIE lubię ;)...nawet moja fioletowa kurtka i torebka mogą zaświadczyć :))))