czwartek, 10 września 2009

Wyzwania :)

Nie mogłam się oprzeć, różne tematy, różne kolory :)
Pierwsze wyzwanie" kolorystyczne z Arinkami", na blogu Polpomp, w kolorach słodkiego sorbetu :)
Trwa ono do 30 września, a kto je podejmie ma szansę na nagrodę niespodziankę :)

Drugie na blogu Simona , pod hasłem "Oriental" :) Dzięki temu ruszyłam moje drewniane stempelki z orientalnymi obrazkami ;)
I ostatnia na stronie Cuttlebug, wyzwanie #47 pod hasłem : "Birds"
Dziękuję za miłe komentarze i słowa uznania :)
Idę wyżywać się dalej :))

17 komentarzy:

Anitasienudzi2 pisze...

ale pracowita kobieta! ptaszki uwielbiam to mi się podoba :P orientalna tez bardzo ciekawa,choć za różem średnio przepadam :P hmmmm wyzwanie Arinkowe mówisz :)

rudlis pisze...

Świetne karteczki wyzwaniowe :)))
Życzę powodzenia w wyzwaniach:*

Zielonooka pisze...

piękne
zapraszam po odbiór wyróżnień:)

brydzia58 pisze...

sympatyczne energetyczne :)

Mrouh pisze...

Arinka wygląda jakby się na Twojej kartce urodziła. Idelanie dopasowana:-) A ptaszek najbardziej "mój". Trzymam kciuki za 3 nagrody:)

Jowita pisze...

Swietne karteczki, kazda ma inny charakter ale kazda cudna.
Do mnie rowniez zapraszam po wyroznienia :-)

Rybiooka pisze...

Arinka Nowalijkowa jak najbardziej !!!

ifciunia pisze...

Wszystkie ładne dopracowane. Z ptaszorem najzabardziej mi sie podoba.

martita pisze...

wszystkie cudne :) ale ta z pannicą mi się niesamowicie podoba... chociaż ptaszyna jest również fantastyczna! Aj :)

Ana pisze...

super karteczki!
wesolutkie, a ta orient naprawdę orient:D

Fioletowe poddasze pisze...

Super karteczki! Jaka moc kolorów. Życzę powodzenia.

Lorraine A pisze...

Gorgeous cards :-) All of them are beautiful but I do especially like the oriental card you made for our challenge :-)

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols x x

k_maja pisze...

wszystkie super, ale ostatnia to już w ogóle mrrrrrr!

ALEXLS pisze...

Kolorki tak soczyste, ze az slinke przelykam;) Wszystkie wspaniale, ale Arinkowa jest moja faworytka:)

chwilka13 pisze...

no brawo! pracowita jesteś jak pszczółka :)

zmorka pisze...

Udane wszystkie :))

Anonimowy pisze...

Arinkowa the best!