środa, 30 września 2009

Festiwalowe

Sobotni Festiwal w Krakowie minął bardzo szybko. Było fantastycznie, gwarno i wesoło. Udało mi się w końcu poznać kolejne zdolne dziewczyny, co cieszy mnie ogromnie. Relacji zdawać nie będę, zdjęcia robiłam głównie aparatem Brydzi (której wiele zawdzięczam :*) i to u Niej można obejrzeć po kolei relacje z owego Festiwalu: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Zapraszam również do Nulki i Anity22 na relacje :)
Przy okazji zrobiłam kartkę, która ma być przeznaczona na aukcje charytatywne a szczęśliwie dowiozłam ją na Festiwal :)
Zdjęcie kartki robione na Krakowskich Plantach w otoczeniu scrap dziewczyn z Poznania (świetna ekipa! :) oraz pod czujnym okiem Policji, która tamtędy przejeżdżała i z ciekawości obserwowała nasze poczynania nad ławką i pudełkiem od Pizzy ;)
Hehe, pierwszy raz mnie naszło na czarną koronkę ;)
No i ukradłam jedno ze zdjęć Bydzi, moje ulubione, gdzie łypię sobie jednym okiem ;P
I oczywiście z samą Kochaną Brydzią :*
i Ekipa (Jastrzębsko-Poznańska), z którą wędrowałam przez Planty pod czujnym okiem Policji ;PNo to teraz oby jak najczęściej takie fajne spotkania się odbywały :))

16 komentarzy:

Monika Skrzypek pisze...

Achhh, zamiast Pizzy przeczytałam Pizy i już się na ułamek sekundy zdążyłam napalić na jakieś fajne pudełko z Pizą/z Pizy/Pizowe.
Fajne oko:-) i fajne spotkanie, zazdraszczam.
Pozdrawiam,
Kulka.

truskawkaM pisze...

było milusio :* a kartka mrrr... koronka dodała jej pazurka :)

decomarta pisze...

Piękny scrap, bardzo buduarowy, kobiecy i francuski :)
O co loto z tą policją? Bała się tego, do czego zdolna jest grupka kobitek, czy co? ;)

Rybiooka pisze...

Alinko miałyście z Arinką czadowe kolczyki - wiadomo :)
Co do festiwalu no to żal mi tyłek nadal ściska ale myślę że następnym razem się uda ;)
Dziękuję za słowa uznania :*

A koronka dodaje hmm erotyzmu....
skojarzyło mi się z pończocha samonośną hiiii

finnabair pisze...

już wyobrażam sobie muny policjantów...heh - piękna karteczka!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

cudna kartelucha !!!

może teraz Poznań :D???

karikara pisze...

kartelucha piękna

spotykajmy sie częsciej, zdecydowanie
pozdrawiam ekipę poznańska:)

paperina pisze...

Cudna kartka, drapieżna i elegancka jednocześnie!!!

brydzia58 pisze...

:**********************************

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Kartka z czarną koronką to jest zdecydowanie TO! Świetna. I zazdroszczę spotkania.

martita pisze...

sympatyczne są takie spotkania :)

kartka fachowa, koronka prezentuje się fantastycznie!

k_maja pisze...

kartka - rewelacja! I ta koronka jak super pasuje!
cieszę się, że mogłam Cię uściskać :*

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Mrrr....
Cudna kartelucha!!!
:D

K.C. pisze...

Karteczka w rzeczywistości jeszcze piękniejsza niż na zdjęciu :) cudnie dopracowana!
Dziękuję za spotkanie Alinko i w imieniu poznańskiej ekipy ściskam gorąco!

magda.matraszek pisze...

czarna koronka bardzo sexi jest :) i karteczka śliczna!

pozdrawiam cieplo,magda.

Fioletowe poddasze pisze...

Kartka piękna!
Zazdroszczę Wam tego Krakowa. Ja niestety nie mogłam jechać :(