czwartek, 24 września 2009

Dolls

Zachciało mi się coś uszyć do kluczy, bo takie puste były bez dodatku, teraz maja małą strażniczkę we fioletach ;) Noszę ją już ze sobą ponad tydzień i jak na razie sprawdza się świetnie.
Druga powstała kilka dni później i jest inna, mniejsza i dominuje znajomy (stemplowy) motyw ;)
W sumie to też już ma prawie swoją właścicielkę ;) a zdjęcie jakieś przejaskrawione mi wyszło.
Ogólnie mam wielkiego lenia, ale niestety nie mam czasu, żeby puścić lenia luzem, więc zaciskam zęby i wyrabiam swoją codzienną "twórczą" normę, która aczkolwiek jest nieujawniana między innymi także z mojego lenistwa, bo nie chce mi się obrabiać zdjęć ;P
Już coraz mniej czasu do Festiwalu w Krakowie, cieszę się i przebieram nóżkami, że to już tuż tuż! :)

Aaa i bym zapomniała, kolejna zdolna babka wypuszcza swoje autorskie a co najważniejsze Polskie! stempelki, o kim mowa, no jasne, że o Pasiakowej, TU zajrzyjcie to zobaczycie jakie fajne :)

20 komentarzy:

Magdalena Przybytek pisze...

Sweet dolls :)

rosaliaa pisze...

czego się nie tkniesz, przemieniasz w cuda... boskie laleczki

Rybiooka pisze...

Alinko cuda kurna chata no cudeńka!!!
takie lalunie ;)

Ana pisze...

śliczne laleczki:)!

k_maja pisze...

obydwie przeurocze!

finnabair pisze...

:)
słodziaki maksymalne, ta falbanka przy sukience - przepiękna!

Anitasienudzi2 pisze...

kochana chciałabym miec lenia takiego :P
ta w zielonej kiecce słodka :)

noa-lia pisze...

Śliczności..to mało powiedziane!!

Ludkasz pisze...

wow, sliczne są:-)
Również cieszę się na ten festiwal, mam nadzieję,że Cię poznam:-)

Rybiooka pisze...

zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia ;D

zcdl pisze...

pekne dolls!! :)

decomarta pisze...

Wow! Jakie śliczne! Ta druga bardzo do mnie przemawia, jest urocza! Niby matrioszka, a taka Nowalinkowa :)
Jakiego tuszu używasz do stemplowania na tkaninie? Nie znam się dokumentnie, a zżera mnie ciekawość.

Nowalinka pisze...

Dziękuję za miłe komentarze :)

Decomarto, uzywam jak zwykle czarnego "StazOna" :)

K.C. pisze...

Cudowniaste lalunie, Piękne!

Ewik21 pisze...

strasznie dziewczyńskie i wszedzie bym poznała ,że to Twoje dzieło.

martita pisze...

obie śliczne są :)
ja jestem w twórczym wirze ale też z pokazywaniem średnio ;)
wracam do szyfonowych broszek :D
buziaki!

Fioletowe poddasze pisze...

Cudne!!! Obie!
Zapraszam po wyróżnienia.

Ludkasz pisze...

Poznałam, poznałam , ale się ciesze!!!!!! Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:-)

truskawkaM pisze...

a ja dostałam truskawkowa panienke :D

jeeeeee :* dziękuję :*

Iskra pisze...

druga jest przepiękna :)
ta zielona falbanka przy sukience! <3