środa, 6 marca 2013

Z różą

    Kartka urodzinowa z kwitnącą różą dla Wyjątkowej Kobiety :)
Szczegóły na blogu Scrappo.
 

 Róża - to stempel firmy Loast Coast Desigs
zakupiony dawno temu Scrappo.
(w końcu się doczekał ;)

 Wystemplowany (w ramach recyklingu na kartonie po ryżu ;) 
kilkukrotnie, pokolorowany kredkami Bambino 
a poszczególne elementy podklejone taśmą dystansową.

 Jedna z najdłużej robionych przeze mnie kartek, 
ale chciałam spróbować tej techniki 
a efekt końcowy bardzo mnie urzekł :)

10 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Śliczna karteczka :) Warstwowa róża wygląda niesamowicie :)

K.C. pisze...

Uwielbiam przestrzenne obrazki. Efekt fantastyczny!

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Śliczna! Ta róża jest cudowna!

JaMajka pisze...

Karton po ryżu rządzi :D Super efekt z tą piętrową różą <3

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Przepiękna róża Ci wyszła!

Matilde pisze...

Efekt jest powalający! Pięknie prezentuje się ta róża i warto było poświęcić więcej czasu na jej zrobienie :) CUDO!

kicikicitata pisze...

Piękna! Efekt 3D niesamowity!

hania739 pisze...

Jaka piękna !!!!!!!!!!!!!!

igła i nitka pisze...

Ta róża jest fantastyczna! Nie mogę oderwać od niej oczu - aż chciałoby się jej dotknąć:) Wspaniała kartka!

Eve_is_scrapping pisze...

jejku, tak pięknie zrobiłaś ten stempelkowy kwiat, że zanim doczytałam, to myślałam, że jest on wyszyty! Szok! Trochę mnie nie było u Ciebie, a tutaj takie cuda!