wtorek, 26 października 2010

Na szybko...

Jak zwykle szybko zleciało a teraz znowu trzeba czekać na kolejne spotkanie...
Gwarnie było, wesoło, kolorowo, towarzysko, twórczo - czyli tak jak lubię :)
Nie chce mi się walczyć ze zdjęciami i wrzucać pojedynczo, więc taki zlepek tylko kilku fotek
.
Ogromnie miło było poznać kolejne "blogowe" osóbki, zagadać do znajomych ze zdjęć"twarzy" i nauczyć się różnych rzeczy od innych :)
Mrude i Margaretce (tu, ekstra pokłony za cierpliwość do mnie :*) dzięki za towarzystwo podróżnicze i wsparcie. Brydzi jak zwykle za całokształt, bogatą gościnę i prezenty :* (i znowu będę tęsknić...)
Florze za upragnione "bazy", Truski i Ewik (za podwózkę) i cudny wieczór :))
Miako za zaufanie też ogromnie dziękuję :)
No to czekam na następne scrap-spotkanie :)

10 komentarzy:

asica.p pisze...

małooooooo:)
cudnie było!!!
miło było znowu się wyściskać:)

Margaretka pisze...

Było EXTRA!!!:))To ja Tobie dziękuję!!!Pobyt u Brydzi bezcenny!!!Też będę tęsknić!
Ps. Zdjęcie z Ludką odlotowe :))

Elwira-k pisze...

Ależ zazdroszczę!!!
A wolniej chwili zapraszam na "cukiereczki" :)

chwilka13 pisze...

do następnego razu ;)

Monika Skrzypek pisze...

Cudną miałaś czapę!

Huma pisze...

Tylko mnie tak jakoś smutno, że nie porozmawiałyśmy...

brydzia58 pisze...

:*********************

Madzioza pisze...

Fajna mozaika!
Dzięki za miłe, choć krótkie chwile przy stoisku Gizmowej:)Zapamiętam, ze zapach Jej baz dla Ciebie-bezcenny:)
Mam nadzieję, ze jeszcze się spotkamy:) Pozdrawiam serdecznie!

Magdalena Deberny pisze...

No ba czapa fajna, bo pomagałyśmy wybierać ;) szkoda ze kominów nie było :)
A ja te zdjęcia też chcę!! W większej wersji :)

Arine pisze...

Jak ja żałuję, że mnie nie było z Wami!Idę się załamać :O
PS
Mam nadzieję, że pozdrowiłaś ode mnie wszystkie dziewczyny, jak prosiłam :)