wtorek, 5 października 2010

Kolorowy minimalizm

Chyba popadam w minimalizm ;)
Zrobiłam album (8,5x 10cm), niewiele materiałów zużyłam,
(skupiłam się na ulubionych zdjęciach mojej Ziuty :)
W ruch poszło: po fragmencie kilku papierów z "colorowego" zestawu Lemonade
(nawet listki z nich wycięłam i ptaszka ;) i arkusz dodatków.
Do tego przeszycia na maszynie tu i ówdzie, jeden stempel,
cienkopis, dużo tuszu na brzegach, guzik i wstążki na sprężynkę.
Czyli zaszalałam ;)
I po kolei stronami...





Jedynym smutkiem napawa mnie fakt, że niedługo po tych zdjęciach ulubiona bluza Ziuty, którą miała wtedy na sobie, została skradziona z przedszkola...więc zostały nam już tylko te zdjęcia...

27 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Z całą pewnością krzyczę: CUDNY!!! kolory fantastyczne :)

Barbara pisze...

ale piękne maleństwo,a bluza może jeszcze się znajdzie.Ja kiedyś znalazłam w przedszkolu rajstopki,które Emilka "zgubiła" dwa lata wcześniej..heheh :D

asica.p pisze...

piękny jest!!!
a nam się tez w przedszkolu rzeczy po czasie znajdywały,także trzymam kciuki:)

kachasek pisze...

o ja, boski jest! w taki minimalizm, jak dla mnie, możesz popadać jak najczęściej, a ja się będę maksymalnie zachwycać :D

Anabel pisze...

malutki pięknioszek :)

coco.nut pisze...

cudnie kolorowy i wcale nie stwarza wrażenia minimalistycznego ;) fantastyczny jest!!!

Fioletowe poddasze pisze...

Jest genialny!!! Mega kolorowy :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

no cudnie papierki skomponowałaś!

Anitasienudzi2 pisze...

jaka eksplozja kolorów! dobrze się czujesz w tych maluchach :] jak Ziuta urosła ! szok

Ewik21 pisze...

piękny i bardzo dziewczyński , a że malutki to wcale nie przeszkadza ...małe jest piękne **

nirshya.dwbh pisze...

Bardzo ładny, bajecznie kolorowy, bardzo mi się podoba

nirshya.dwbh pisze...

Bardzo ładny, bajecznie kolorowy, bardzo mi się podoba

Enthia pisze...

Booooski jest :)

malflu pisze...

Apeluję "proszę zwrócić Ziuty bluzę jeśli nie chcesz być łobuzem"
Albumik bajeczny :-)

Tusia Lech pisze...

Piękny - taki niezwykle radośnie kolorowy :)

Mazmika pisze...

Cudowny albumik, może i minimalistyczny w formie swej ale maksimum serca i piękna w niego włożyłaś. Super!
Pozdrawiam

Anna Zaprzelska pisze...

Aj!!!!!!!!!!!! Jest po prostu niemożliwie i bosko odjechany!!!!

Kamila pisze...

ale radosna bomba energetyczna !!! super :)

Ludkasz pisze...

Bossssssska Modelka:)
Albumik cudny!!!!!!!

BETIK pisze...

Jak zwykle widać rękę mistrza! Przecudny albumik. Jestem nim oczarowana!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Twój album to energetyczno-radosna bomba!!!
Sama słodycz :D
:***

Moniś-ka pisze...

Świetny album, kolorowy i radosny...a co do dodatków to po co więcej, całą ozdobą jest jakże piękna i czarująca modelka:)Pozdrawiam serdecznie i życzę aby bluza się znalazła:)

musli pisze...

jaki śliczny albumik! :) aż się buzia sama uśmiecha ;D :)

Magdalena Przybytek pisze...

Piękny kolorowy radosny Nowalinkowo-Alusiowy!!!! Mega !!!! Pomimo swoich 8,5 na 10 :)

Colorina pisze...

papiery są tak radosne i bogato zdobione,że więcej ozdobników nie potrzeba...a poza tym największą ozdobą jest Twoja córcia:))albumik cudny:))
u nas zaginął worek ale się odnalazł:))
pozdrawiam serdecznie:))

anamarko pisze...

Kochaniuśki ten albumik!

Kasia pisze...

Brak mi słów. Piękny.