środa, 9 grudnia 2009

60!

Po pierwsze nie spodziewałam się, że zawieszki tak się spodobają, dlatego bardzo dziękuję za aż TYLE miłych komentarzy :*
A po drugie, dzisiaj kartka urodzinowa na specjalne zamówienie. Z okazji okrągłych urodzin.
Miał być ten motyw, co do reszty wytycznych nic mi nie wiadomo ;)

Ofkors, rzadko używam ćwieków, tym razem aż 3 (zaszalałam! ;) i wszystkie ze Scrapcompeel.
Hm, nie udało mi się uchwycić, ale okularki są podrasowane glossy accent i mają ten "błysk" ;)No, to tyle na dzisiaj, idę wykańczać muchomora na stroju krasnoludka mojej córci, która jutro ma swój pierwszy występ :)
I tu ukłon w stronę Decomarty, która zaraziła mnie tymi muchomorami :*

16 komentarzy:

Monika Skrzypek pisze...

Kapitalna!
Skąd taka cudna babuszka??
Pozdrawiam, Nowalinko :-))

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Świetna kartka, taka pasująca do Ciebie w 100% Żywa, energetyczna i wywołująca uśmiech :)

Barbara pisze...

Babuszka na koniku wymiata :D sympatyczna karteczka :)

Rybiooka pisze...

:) Taka 60 tka na koniku fiu fiu bezcenny widok :)

Kolor ,kolor ,kolor ! to cała Ty
i niech tak zostanie ;)

decomarta pisze...

Świetna!
Wesoła babunia na koniku, pozytywnie zakręcona karteczka.
Co do muchomorków, to nie wiedziałam, że ta psychoza zatacza coraz szersze kręgi :) Miło mi, bo motyw wyjątkowo sympatyczny.

Pozdrawiam!

Magdalena Przybytek pisze...

Czadowy stempelek !!!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ooo!!! enertgetyczna kartelucha!!!
świetny ten stempelek!

Natalia pisze...

Wypasiona babuszka Nowalinko,to stempel?Ale fajowy:D
Super karteczka,bardzo wesoła

Ludkasz pisze...

urocza:)

k_maja pisze...

hhaha! rewelacyjna!

pasiakowa pisze...

Hahaha! Boska! A stempel jest bezbłędny! :D

martita pisze...

łomatko, babcia jest boska! :D

BETIK pisze...

Świetna kartka! Z pewnością wywoła uśmiech na twarzy obdarowanej:)

Unknown pisze...

chyba kartka się spodobała, no jest niesamowicie pozytywna ;-)

madak pisze...

Kartka od razu poprawia humor!

Fioletowe poddasze pisze...

REWELACYJNA!!!!