piątek, 27 listopada 2009

Sezon na...

Tak, sezon świąteczny już się dawno rozkręcił, niedługo będzie chylił się już ku końcowi... ;)
Kartek świątecznych mam już "nadłubanych" kilkadziesiąt i właściwie nie chce mi się ich fotografować i wrzucać zdjęć na bloga...ograniczę się może do kilkunastu w sumie i w ogóle ;)
Dzisiaj tylko jedna, najbardziej bura i ponura ze wszystkich, lecz nie wiem czemu bardzo ją lubię i podoba mi się, chciałam spróbować takie "niemoje" klimaty ;)


Ze skosa...
i wprost.
P.S. W tym roku dosyć sprawnie idzie mi świąteczne dłubanie kartek, aż sama jestem zdziwiona, a wena mi dopisuje zwłaszcza gdy słucham nowego "Kultu" :)) (polecam!)

25 komentarzy:

truskawkaM pisze...

mrrr, kartka moze i bura, ale charakterkiem- świetna :)

mówisz ze Kult sprzyja pracy przy świątecznym kartkowaniu :D

Rybiooka pisze...

Kartki urocze i inne niż wszystkie.
Te brązy cud malyna !!
Co do Kultu to słyszałam tylko Marysię ( nr 1 przez 3 tygodnie na 3 liście przebojów) i jakoś mi nie podeszła :D

PiAnka pisze...

Jak dla mnie bomba!

Ilona Zbieg pisze...

kolory takie zuepłenie nie bożonarodzeniowe ....
i dlatego cudna jest
inna
taka retro :)

u nas kult w aucie króluje - małż płytę porwał ....a w aucie kartek nie porobię ;)
u mnie przy dłubaniu krulują filmy/seriale ;) które słucham ;)

ifciunia pisze...

Karteczka ładna i magiczna :)

Rydia pisze...

niby bure ,niby bez "kolorów" ale mają niesamowity urok ! Dla mnie rewelacja !

Bea pisze...

Fajowska, taka bura pod sepię a nie pod burość ;)
Pokazuj tę ogromną resztę!!!!!!!

Barbara pisze...

Jak tam bura i ponura Alinko!!! Ja bym miała banana dookoła głowy gdybym taką dostała :)

BETIK pisze...

...jakbyś mogła trochę tej weny posłać do mnie byłabym Ci ogromnie wdzięczna:) Kartka świetna!

madebyviva pisze...

Piękna! Też w tym roku "bawiłam się" tymi stempelkami na kartkach :-).
Wcale nie jest ponura - jest retro-urocza!

RosaliaArt pisze...

kolory jakby nie twoje, ale fajnie, że zrobiłaś sobie wyzwanie.. wyszło świetnie!

Mrouh pisze...

Nie w Twoich klimatach, ale jaka piękna wyszła! Ciekawa byłam tych stempelków, czaiłam się i nie kupiłam, a teraz zazdraszczam:-)

ipsa pisze...

a mi się taki bury podoba:) no i przy dobrej muzyce dobra wena ;)

Ludkasz pisze...

Bardzo klimatyczne :)

Anonimowy pisze...

Ale booooooooska!!!

A nowa płyta Hey jak?

Nowalinka pisze...

Qlko...no właśnie, przy Hey'u mam chęć do spania a nie do roboty ;)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

kartka ma cudny klimat ...

ja swoje świąteczne przy "antyszantach" Spiętego dłubie ...:)))

Jowita pisze...

Kartka porywa serce, jest piekna, klimatyczna, nastrojowa, przywolujaca wspomnienia z dziecinstwa...

Nulka pisze...

o tak, nowy Kult jest w pyteczkę :)
kartka rzeczywiście nie Twoja ale i tak bardzo fajna!
buziol

k_maja pisze...

genialna!!!

Lamarta pisze...

Bardzo fajna kartka, w ogóle jestem pd wrażeniem tych "kilkudziesieciu nadłubanych"... szok:o Chętnie bym je zobaczyła:)

Sanny pisze...

Beautiful work!!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękna jest!!!
Zupełnie jakby przeleżała ukryta w skrzyni jakieś 100 lat ;)

K.C. pisze...

Wcale nie bura, śliczna!
Bardzo mi się podoba :)))

anamarko pisze...

Może i bura, ale i tak fantastyczna! Piękna jest, ma klimat.... :)