wtorek, 20 stycznia 2009

Kursowato... ;)

Dzięki zaproszeniu Nulki :) zostałam styczniowym gościem wortalu Image Hosted by ImageShack.us
i jednocześnie zgodziłam się na to by przygotować kilka kursów "krok po kroku" związanych ze scrapowaniem.
Na pierwszy ogień poszedł szybki kurs zrobienia scrapa, który jednocześnie był prezentem dla Przyjaciół. Można TU zobaczyć jak powstawał po kolei każdy jego element.

Kolejną rzeczą, którą "skursowałam" jest to pudełeczko po zapałkach.
Cały kurs również do wglądu można znaleźć TUTAJ.
Przyznaję, że robienie kursów to nie taka prosta sprawa, bo trzeba pamiętać o tylu rzeczach...i do tego zrobić dobre zdjęcia, co o tej porze roku jest dla mnie pewnym problemem (za krótki dzień, słabe światło).

Poza tym w lutym poprowadzę moje pierwsze warsztaty scrapbookingu w Rybniku,
w galerii "HARMONY ART" (naprzeciwko Plazy)
To jest dopiero wyzwanie, dlatego już teraz powoli się do tego przygotowuję.
Szczegóły i zapisy TUTAJ :)

11 komentarzy:

rudlis pisze...

Twój kurs z szybkiego scrapu już widziałam - gratuluję :)
Teraz czekam na pudełkowy kursik!
A Twoje warsztaty scrapowe z pewnością będą fachowo i rzetelnie przeprowadzone ;)
Pozdrawiam:*

Natalia pisze...

Ooooo gratuluję sukcesów,oby tak dalej:*

elka pisze...

RÓWNIEZ Gratulacje ,a pudełeczko śliczne

Margaretka pisze...

Kursik świetny!Życzę sukcesów w nowej branży!!!:))Znaczy się tłumu na warsztatach!!!:))

martita pisze...

gratuluję uznania i warsztatów :)

kurs jest świetny, bardzo fachowy! :) nie mogę się doczekać na kolejne "odcinki" ;) pewnie sama się czegoś nauczę przy okazji :D

Mrouh pisze...

Już zbieram pudełeczka po zapałkach:-)

Anonimowy pisze...

bardzo się cieszę i serdecznie gratuluję :)
kursik już widziałam i na pewno będę śledzić następne :)
Bardzo to fajne popatrzeć sobie chociaż na monitorze, jak koleżanki scraperki pracują :D

Anonimowy pisze...

Na razie widziałam jeden kurs- świetny! Wszystko wytłumaczyłaś tak przystępnie...czekam na dalsze!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Twoje kursy są świetne!!!
Gratuluję warsztatów :)

rosaliaa pisze...

dzieje się, dzieje :D zapraszam do mnie po odbiór niespodzianki

Jowita pisze...

Kurs swietny, z pewnoscia z niego skorzystam. Pudeleczko - to rozkosz dla oka, a na Twoje warsztaty chetnie sama bym przyjechala, gdyby nie ta odleglosc...