wtorek, 27 stycznia 2009

Brązy na czele!

Kolejny scrap na zamówienie...zdjęcie może nie jest rewelacyjne, ale jak się nie ma wyboru to...Ale i tak się fajnie bawiłam przy tym scrapie, szybko poszło i troszkę te "zamówione odgórnie" brązy przełamałam odrobiną błękitu.
Wymiar 23x23 cm...nietypowy, ale w sam raz do antyramki,
którą posiadam,
przez to nie używałam zbyt wypukłych elementów, żeby łatwo sie oprawiło :)

Przy okazji bardzo dziękuję Wam
za wszystkie odwiedziny i komentarze.

Przepraszam, że nie odpowiadam na każdy komentarz z osobna, bo trwa to dosyć długo,
zdecydowanie ten czas wolę poświęcic na odwiedziny na Waszych kreatywnych blogach :))

28 komentarzy:

Madlinka pisze...

Podziwiam,podziwiam i jeszcze raz podziwiam.
Świetne dziurkacze i stemple:)

Margaretka pisze...

Piękny scrap i te twoje śliczne drobiazgi:)) Czy ten zawijas to stempelek?

nowalinka pisze...

Ten duży?
tak, Gosiu, to stempelek :)
Dziękuję za komentarze :))

mrouh pisze...

Kod kreskowy z together- fajny gadżet:-) i kluczyk na tarczy zegarowej. Ciepłą całość wyczarowałaś.

rudlis pisze...

Brązy u Nowalinki :)
Heh, to jakaś nowość!
Śliczny scrap, podziwiam Twoje szycie:)

anita22 pisze...

świetny pomysł z tym zegarem :)
moje ulubione brązy -zaraz po zieleniach :)

truskawka pisze...

świetny scrap :) i wędrownik poniżej tez ;)

podziwiam za to rewelacyjne wykorzystywanie stempli ! :)

Bea pisze...

Świetny, bardziej niż brąz pomarańcz :) Taki pomarańcz nabity goździkami ;) hahah ale fantazjuję!!! :)
Super scrapek :)

gulka pisze...

jesteś mistrzynią robienia z nieciekawych zdjęć ciekawych scrapów :)

Rybiooka pisze...

Nowalijka i brązy hm ciekawe... ciepły scrap, jak dla mnie pomarańczowy, ale ja może dziś dalton jestem :D

Jowita pisze...

Scrap cudenko, kolory fantastyczne, i jak zwykle dopracowany w najmniejszym szczegole. Zapraszam na mojego bloga, tam czeka na Ciebie nagroda-zabawa

kingusia121 pisze...

Śliczny brązowy scrapek... Stempelki śliczne..;]

Arine pisze...

Na żywo jeszcze ładniejszy!
Widziałam, macałam:)

ps.Alinko,a ja jeszcze męczę swojego scrapka:(

Kropelka pisze...

Sliczny,zreszta jak kazdy spod Twoich zdolnych raczek :-)
Pozdrawiam

gatto pazzo pisze...

Jestem zwyczajnie zachwycona :). I kolor też bardzo ładny.

Pozdrawiam :*

Jaszmurka pisze...

Gulko ja o tym samym pomyślałam. o tym samym.

:)

Nulka pisze...

świetny!!

migot77 pisze...

Oświadczam, że zostałaś wyróżniona na blogu
bibelociara.blogspot.com/2009/01/kreativ-blogger-kolejne-mie-wyroznienie.html
logiem Kreativ blogger:)

Pozdrawiam ...

brydzia58 pisze...

świetny taki...brązowo-brązowy ;)

qlkowa pisze...

A wiesz, że wygląda na mocno przestrzenny?
Bardzo udany.

nirshya.dwbh pisze...

Piękny scrap!!!

Zapraszam do mnie na poczęstunek

Almirani pisze...

Witaj :-) Chciałam Ci szepnąć na uszko, że zostałaś wyróżniona na blogu
http://niebo-almirani.blogspot.com/2009/01/mie-wyroznienie_28.html

Pozdrawiam ciepło :-)

jaśminowasia pisze...

cieplutki

Jowita pisze...

Zajrzyj do mnie, kolejna niespodzianka na Ciebie czeka

choco pisze...

Sliczny jest :) Taki ciepły. To wykorzystanie stempli i wszystkich drobiazgów. Cudnie :)

katharinka84 pisze...

Piękny scrap!!! W brązach też jest Ci do twarzy :)

dagus pisze...

no ładne to to takie:)będę częściej zaglądać

INQA pisze...

Jaki smaczniutki scrap. Wszystko takie akuratne, ciepłe,z dobrą energią.