środa, 1 października 2008

Moje...

Oto kolejny scrap Nulkowego, comiesięcznego wyzwania.
Temat zapodała Filka i brzmiał "Moje".
Tym razem z jednodniowym poślizgiem, co wcześniej mi się nie zdarzyło, ale przy tym choróbsku co mnie dopadło ciężko było zrobić cokolwiek sensownego w takim stanie.
Chwilowo złapałam wenę, więc na szybcika zrobiłam co miałam zrobić i wrzucam:)
Oczywiście na scrapie widać co dla mnie jest najważniejsze i najcenniejsze i jest tylko moje ;)
Chciałam, żeby było trochę sepiowato, bo ostatnio lubię takie klimaty.
Format ten co zwykle czyli 20x20 cm.

Mały szczegół, literki potraktowane preparatem do spękań.
I guzikowe serce, które swoje przeleżało i w końcu się przydało ;)

26 komentarzy:

gulka pisze...

Jeny znowu tyle detalików.. bardzo, bardzo mi się podoba (czy ja sie powtarzam..? ) ptaszorek na napisie skarby, literki spekane, gryzmoły dudlowe i ten kwiat - słońce.. a najbardziej Wy na zdjęciu :)) ykhm ykhm..przystojnych masz chlopaków :) a mniejsza wersja ali przenajsłodsza..:))

a.batory pisze...

na fajową rodzinkę wyglądacie:)))
piękne te spękania aaaach
no i sam scrap również !

Anna-Maria pisze...

ło matko wszystko mi sie skasowało- straszliwe mam kłopoty z netm znowu, nawet sowjego MOJE niemogę wstawic... no nic;
scrap sepiowy piekn, a wasza fiulitowo-nowalinkowa rodzina urocza :) może też się kiedyś doczekam takiego zbiorowego zdjęcia w swoim gornie...
hmmm... ciekawe jaki temat będzie w tym miesiącu?

Kamila Stankiewicz pisze...

bardzo lubię sepiowy styl choć samej zawsze mi trudno ustrzec sie od oczojebnych kolorów :)
śliczna z Was rodzinka zwłaszcza w takiej oprawie! A rodzice jacy młodzieńczy! To już dwójkę macie!
u u mnie Staś sam póki co, a też marzy mi się dziewuszka!

Anonimowy pisze...

...piękny i piękne skarby
świetna praca:)

Łódka pisze...

Super są Twoje skarby :-) Piękny scrap.

Jaszmurka pisze...

Małpo... i po raz kolejny powiem, że kocham te Twoje prace za to, że jest na nich tyyle elementów :D

ekstra :D

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Piękny scrap, piękna rodzina:) Takie to razem pełne nadziei i optymizmu.

AgnieszkaAnna pisze...

Bardzo ciepły.
I ja też jak zwykle podziwiam umiejętność zakomponowania tych wszystkich elementów razem

Rydia pisze...

łał śliczny scrap,te detale ,kolor i Wy - no rewelacja :)
Dziękuję za spotkanie :* Do następnego:) i kuruj się koffana

Unknown pisze...

cudne "moje" (w sensie Twoje) :)

brydzia58 pisze...

a gdzie mój komentarz??? tyle się "upisałam" wczoraj .........buuuu

scrap hmmm- cudny jak każy TWój

:****

Lili pisze...

pełny luksus, i szczeógły i całość:) spękania pierwsza klasa, detaliki, a przede wszystkim spokój i zadowolenie bijące z buziek modeli:)))

Anonimowy pisze...

PIĘKNA praca!!!

finnabair pisze...

jakoś nie zauważyłam, kiedy wrzuciłaś, a czekałam, czekałam!!!!
scrapek super - zdjęcie z klimatem i nowalinkowa, pełna drobiazgów oprawa :) ślina kapie :*

Flora pisze...

Przepiękny spokój i błogość od Was bije!!! Scrap w kolorach i z atmosferą - BOSKI!!! Bardzo bardzo mi się podoba...

E pisze...

no i świetne podejście do tematu!

a Twoje poprzednie kasztanowe, jesienne zdjęcia wpasowują się dobrze do wyzwania z cytatem na naszym forum ;) tak mi się skojarzyło. ;)

Anonimowy pisze...

WOW - przepiękne ujęcie tematu !!! Wpatruję się i wpatruję . Cudeńko:)

Nela5 pisze...

noo kochana pojechałaś z wtym wyzwaniem !!! niesamowite scrapiszcze i tytuł super ;-)

k_maja pisze...

świetny!!!! Mistrzyni detali i kompozycji z Ciebie!!! :*

Zielona pisze...

Dziękuję za życzonka :* Najważniejsza jest pamięć a prezenty swoją droga. Dostałam już od Ciebie najcudowniejszy prezent kiedyś - śliczne kolczyki które noszę bardzo często :) Więc o mnie się nie martw ;)

GREETJE pisze...

You have a fantastic blog!!!

LAZY-TROUT pisze...

Love this layout! Gorgeous work as usual! The colours you have used are so warm and rich - and a great picture to work with.

albumyslubne pisze...

Bardzo ładny LO, kolory sepiowate i dodatki, wgapiam się szczegółowo i podziwiam!

swietlicowo pisze...

ogromnie mi się podoba sposób Twojego scrapowania! może kiedyś uda mi się podglądnąć jak scrapujesz :)
jak pstrykasz fotki już wiem :)))

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Przepiękny jako calość i przepiękny w rozbiciu na detale. Nic dodać, nic ująć!