sobota, 29 grudnia 2007

Męskie Scrapuszko ;)

Dla Mojego Przyjaciela, na którego zawsze mogę liczyć...
Mój ulubiony mix kolorów brąz i niebieski jeśli chodzi o mężczyzn... ;)
Żadnych wstążek i gumek do zamykania, rzep i już! Najszybciej się otwiera.
Przyszyte, przyklejone, nakombinowane nieźle, żeby sie trzymało jak najmocniej...
Po prostu Świąteczny drobiazg, zrobiony z myślą i dla...M :)
bo wiem, że doceni :D i za to GO (między innymi) Bardzo Lubię :)



Grubiutko - wypasione ;)



Widać jakie malutkie...do kieszeni sie zmieści ;)



Otwarte scrapuszko



"Plecki" :)

13 komentarzy:

Zielona pisze...

Fajniutkie scrapuszko :)

Anonimowy pisze...

Super

Rika pisze...

Wonderful!!

Jaszmurka pisze...

Nowalinko! Przepiękne męskie scrapuszko! Cudne kolory, połączyłaś je bosko. Bardzo mi się podoba :D :*

Anonimowy pisze...

Mi również bardzo podoba się owo scrapuszko. Nawet bardzo. A móc się nazywać Twoim przyjacielem to ogromny zaszczyt...

Anonimowy pisze...

Nareszcie widze zdjęcia.
Piękne scrapuszko, bardzo mi się podoba i udało Ci się nadać mu męski charakter.

Nowalinka pisze...

Dziękuję za miłe komentarze...
Starałam się ;)
a Ty Mój Zaszczytny Przyjacielu używaj go sobie, a nie odkładaj na ołtarzyk...
hihi, żartuję, ale poużywać sobie możesz ;)

cwasia pisze...

Uwielbiam to zestawienie kolorów, scrapuszko cudnie się w nim prezentuje.

pasiakowa pisze...

Jesuuuu.. jakie ładne!
Piękne połączenie kolorów i detali :)

truskawkaM pisze...

piekne !! słodkie i ach ! :)

Filka pisze...

boskie wyszło :)

Anonimowy pisze...

mniam mniam :) do zjedzenia..... pysznie piękne jest :*

cwasia pisze...

Skrapuszko pierwsza klasa!