piątek, 7 grudnia 2007

Kalendarzyk

Mały prezencik mikołajkowy dla Madzi, mojej
Najważniejszej Przyjaciółki w moim marnym życiu ;)
Mały kalendarzyk (ok 9x6cm) kieszonkowo-torebkowy...Haha! Przyjaciółka ma dużą torebkę (sama wybierałam ;) tak więc kalendarzyk bez trudu powinien sie zmieścić :D
Oczywiście kolorki moje ukochane: fiolet i zieleń. Bo cóż można podarować wyjątkowej osobie? Oczywiście to co samemu chciałoby się mieć...i z czym ciężko się rozstać ;)
Tak więc kawałek mnie dla Ciebie Madziu...



Sygnowana pierwsza strona..

5 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

Nowalinko...ja jestem oczarowana! Przepiękny kalendarz... widać, że spooory kawałek Ciebie tam siedzi :*

Kolory cudne, cudne! :D

Nowalinka pisze...

Dziękuję Jaszmureczko Droga!
A ja Tobie i innym Dziewczynom życzę owocnego i urokliwego weekendu!
Buziaki
P.S.Punchery czekają...;)

Filka pisze...

piękny kalendarzyk w pięknych kolorkach :) tylko jak tam się zmieściłaś :p

Będzie zachwycona ,przemiły gest :)))) a taka przyjaźń niech trwa i trawa i jeszcze trwa.... :)

Anonimowy pisze...

Śliczny!
Bardzo miły prezent.

Anonimowy pisze...

bardzo ładne :)