środa, 5 kwietnia 2017

Scrapowa mozaika


 Mój kochany Chrześniak jest cudownym modelem,
jak trafię na chwilę, że ma ochotę zapozować przez 5 minut.
Tym razem zrobiłam dla niego w prezencie na 4 urodziny warstwowy scrap, 
który oprawiłam w przestrzenną ramkę. Jest to także inspiracja dla GoScrap.
Dodatków niewiele, bo największą ozdobę mają stanowić same zdjęcia, 
które nakleiłam warstwowo.
 
 Ale użyłam aż dwóch papierów ;) Praca jest na bazie papieru up in the air 
(lekko pochlapany białą farbką i turkusową akwarelą), 
pomiędzy zdjęciami użyłam mozaiki z kwadracików z papieru around the world.
 Wszystkie kwadraciki z czerwonego papieru potuszowałam na brzegach, 
żeby nadać im bardziej „zużyty” wygląd.
 Myślę, że niewiele dodatków czasem trzeba,
by stworzyć coś wyjątkowego na prezent.
 Dodatkowo użyłam gotowych tekturek z the MiNi art:  
Drewniane badziki: aparat, zegar, napis,

1 komentarz:

kopalniatwojegostylu pisze...

Piękna praca <3 Czasem mniej znaczy więcej :)