poniedziałek, 5 stycznia 2015

Trampki dla MSD

Dzisiaj dalej w temacie szycia.
Tym razem trampki o długości 5,5 cm dla lalki MiniFee
( rozmiar Mini Super Dolfie ;)
Może nie są idealne, ale sama bym chciała mieć takie 
różowe trampy w kwiatki z "mintajowymi" sznurówkami ;)

Wszystko za sprawą mojej "Siostrzenicy", 
która przez Święta wciągnęła mnie do świata lalek :P

 Dostałam bosą lalkę, coś trzeba było poradzić, skoro chłodno się zrobiło ;)
Kilka godzin dłubania i trampki gotowe.

Mam nadzieję, że kolejne butki, które zrobię, będą coraz doskonalsze ;)

12 komentarzy:

Ciche zajęcia świetlicowe pisze...

czadowe!!!

zuziucha pisze...

o rany!!! szczena mi opadła!!!

jaśminowasia pisze...

Geniusz

Ewik21 pisze...

nie mam pojęcia jak je zrobiłaś ale są BOSKIEEEEE!!!!!

angel pisze...

Wspaniale ci wyszły, swego czasu też sporo szyłam dla lalek :)

Kamila Stankiewicz pisze...

na mój gust sa perfekcyjne! Pokaż koniecznie Dolfie!
Marzę by obie taką sprezentować od kilku lat, choć raczej nie mamna to szans...
Gdybym miała córkę to by się jeszcze dało jakoś zorganizowac i zakamuflować. Jednak z 11 letnim synem , nie mam żadnej wymówki !!!
Szkoda!

zmorka pisze...

Etap lalek u mnie już na szczęście minął, ale trampki są boskie, muszę to zobaczyć na własne oczy!

artiza pisze...

fantastyczne...

ROMA pisze...

Czaderskie obuwie! Podziwiam te zdolne sprytne paluszki. które je uszyły.

ROMA pisze...

Czaderskie obuwie! Podziwiam te zdolne sprytne paluszki. które je uszyły.

Nowalinka pisze...

Cieszę się, że trampolce się podobają :)) Dzięki za komentarze :)

Lavandulo, na pewno wrzucę niedługo i całą lalkę a w przygotowaniu czeka nowa (złożenie, oczy, makijaż, wig) mała Pukifee ;)

Unknown pisze...

Ciocia!!!
Lalka to Minifee od Fairylandu, mold Rena ( moja to Celine, osobna nazwa dla kazdego moldu) a MSD to nazwa wielkości i lini < tak jak Minifee > ale innej firmy produkującej dollfy, nieoficjalnie używanej do oznaczenia wielkości :)


Pukisie już lecą < i leca i lecą..>

A trampole to i ja zamawiam jak tylko zrobisz następne!!! ;-P