wtorek, 11 czerwca 2013

Pozlotowo w skrócie

Już po VI zlocie, długo dochodziłam do siebie. 
Cały weekend w Warszawie i był baaaardzo intensywny ;)
Udało się znaleźć fajny hotel i niedrogi, to najważniejsze.
Aparatu nie brałam, ale to może i lepiej, bo kilka osób zrobiło świetne zdjęcia.
Polecam zwłaszcza albumy Pauliny Wośko -->> Klik
I Gosi Salamon -->> Klik

Jedyne zdjęcie ze zlotu, które zrobiłam Arine (była moją towarzyszką podróży), 
bo wygrała konkurs w Magicznej kartce na "pudełko z zawartością" :)
 

 Ja się cieszyłam z 3 miejsca w konkursie na "identyfikatory" zlotowe.
Poniżej mój nagrodzony "ramkowiec" - 
przetrwał zlot i podróż w stanie nienaruszonym :)
 

 Poniżej jeden z moich najulubieńszych punktów zlotu - 
walizeczka sklepu "Piątek trzynastego" z kolorowymi taśmami...
tu już akurat przekopana a najlepsze wzory wykupione ;)
 

 Kolejny, równie cudowny punkt - to mini studio fotograficzne Lotty :)

Było wesoło, były małe przebieranki....no cudnie tam było! :))
 

Nawet załapałam się na fotkę solo, dzięki Gosi :*
 

W niedzielę jeszcze trochę poszwendałam się po Warszawie...
i przyłapałam taką buźkę ;)
 

I ostatnie zdjęcia w oczekiwaniu na autobus...
zmęczeni i wymemłani na maxa ;)
Moi weekendowi towarzysze podróży :)
 

A tu moje przywiezione skarby:
Cukierki z manufaktury, ręcznie robione, z naturalnych składników, 
przepyszne i kolorowe! Degustowałam w samej Manufakturze
a te poniżej rozeszły się prezentowo po rodzince ;)

 I to, bez czego nie wyszłabym ze zlotu...mrrrr :)


12 komentarzy:

Ciche zajęcia świetlicowe pisze...

ale super :) fajnie musiało być. ja ostatnio choruję na taśmy. jak narazie mam aż dwie haha :) Twoje są cudowne :D no i identyfikator świetny!!!

Bea pisze...

o widzę, że miałaś zlot wydłużony! FAJNIE!! Pozdrawiam!

Sagitta pisze...

Identyfikator na prawdę świetny :)zazdroszczę wrażeń

a taśmę metr krawiecki gdzie kupiłaś ?

Barbara pisze...

Alina,idziesz na rekord...zaraz tych taśm będziesz miała z 200-taśmoholiczko ty !!! :*

carrantuohill pisze...

wygłupy sa najlepsze ;-)

angel pisze...

Swietne fotki :)
Cieszę się ogromnie, że Cię poznałam!
I dziękuję :D

nowalinka pisze...

Sagitta, ta taśma też jest ze sklepu Piątek Trzynastego, niedługo mają być dostępne w sklepie :)

cyga pisze...

Fajnacki identyfikator, taki cały Twój. Mój był maciupki.

anita sie nudzi pisze...

no,no musiało być bardzo intensywnie!

Gosia S. pisze...

Oj było fantastycznie!!!

Arine pisze...

Kochana, dzięki za wspólny wyjazd i zabawę:*
Tak się cieszę, że dałam namówić się na Wa-wę,! Żałuję, że nie kupiłam cukierasków...
PS jednak nie uniknęłam zdjęć;) :))

Mrude pisze...

Ale poszalałaś z taśmami!! Tę w chmurki też mam :)