piątek, 23 listopada 2012

Urodzinowy zestaw dla "6" latki

Wczoraj moja Ziuta balowała na urodzinach u koleżanki z przedszkola.
Oczywiście trzeba było zmajstrować jakiś prezent.
Zrobiłam kolorowy zestaw w postaci kartki z życzeniami, 
albumiku ze zdjęciami i kolorowej bransoletki.
 

Album jak zwykle mały, i moje ulubione 10 cm ;)

Wrzuciłam do niego 6 zdjęć (idealnie na 6 urodziny ;) 
zrobionych na przedszkolnych imprezach.

Nawet moja długowłosa Ziuta na jedno się załapała.

Papiery ILS zmiksowane z fragmentami Lemonade.

Plusscr ostatnio moje ulubione - taśmy papierowe.

Kartka również ze zdjęciem solenizantki 
tym razem na papierach niebieskiej i fioletowej Magnolii,
różowym fragmencie z ILS oraz zielonym z Lemonade.
 

 I tu przekradł się kawałek papierowej taśmy w "damaski".

Na koniec, jako "niepapierowy" dodatek,
mała bransoletka z kolorowych rzemyków.
 Ziuta bawiła się fajnie, więc ma co wspominać z uśmiechem ;)

15 komentarzy:

JaMajka pisze...

Cały zestaw przepiękny, urzekła mnie bransoletka :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Cudowny zestaw! Bardzo podoba mi się ten album - świetnie pasują do zdjęć te hasła - naprawdę zachwyca!

asica.p pisze...

cudny komplet!!!a bransoletkę taka mam i ja i bardzo ją lubię :)

Magda Wisiorek pisze...

Przepięknie kolorowo, kto by nie chciał teraz być sześciolatką?

rudlis pisze...

Piękny, kolorowy komplecik stworzyłaś!
Teraz mi żal, że nie mam 6 lat :)
:*

Anula pisze...

Śliczny komplet:) Wszystko bajecznie dziewczęco kolorowe:)

Barbara pisze...

bajeczny kolorowy zestawik...a bransoletkę i sama bym z chęcią nosiła :)

Rae pisze...

Świetny zestaw! Idealny dla 6-latki :) I super, że kolorowy, a nie tylko róż i róż :)

Asia pisze...

Super zestaw, bardzo kolorowy i optymistyczny, w sam raz dla 6 latki :))

truskawkaM pisze...

piękne rzeczy, bransoletkę sama chętnie bym taką nosiła;)

carse pisze...

Cudowne, oryginalne prezenty, które nie znikną gdzieś na półce czy w koszu z zabawkami :) Świetny pomysł!
Pozdrawiam :)

Magdalena Deberny pisze...

Świetny prezent :) Zwłaszcza dla małych modniś :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękny zestawik zmajstrowałaś!

cyga pisze...

Bajecznie kolorowy prezent.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Same cudeńka!!!
Do tego w moich najulubieńszych, soczystych kolorach :))
:*