niedziela, 22 lipca 2012

Komu w drogę temu chodaki ;)

Dzisiaj wybywam na urlop :)
Mam nadzieję, że odkryję nowe zakątki, które trafią na listę ulubionych miejsc.
Wrzucam moje ostatnie dzieło, dosyć urlopowe - chodaki (drewniaki).
Ze specjalną dedykacją dla Addy, bo to dzięki Niej 
tak bardzo polubilam Timowe taśmy ze Scrappo
(no i dzięki Kolorowemu Ptakowi też :) .
Żeby te "nowe buty", w które wskoczy prowadziły Ją do samych dobrych rzeczy, 
żeby się czuła spełniona i szczęśliwa.
Z tego miejsca jeszcze chciałam Jej podziękować za okazane zaufanie.
Aduś, dziękuję za wszystko :*
 
 Chodaki są już polakierowane :)
 Zrobione z 6 rodzajów taśm T. Holtza.
 Niedługo trafią do nowego właściciela....
to będzie już 4 para, którą zrobiłam dla tej osoby 
a wszystkie, które ozdobiłam noszone są z pasją :)
 Może kiedyś zmajstruję jakieś dla siebie...
No to zmykam odpocząć.
Do miłego! :)

19 komentarzy:

Agnes B pisze...

ALE CZADOWY POMYSŁ :)EFEKT JEST REWELACYJNY!!!

Unknown pisze...

Niesamowite!!!

Ewik21 pisze...

jesteś genialna Alinko!!! saama bym w takich śmigała !!! Chciałoby się powiedzieć Tuptusiuuuu w drogę !!!Miłego wypoczynku

JaMajka pisze...

Przecudne :) Sama bym w takich śmigała!!!

truskawkaM pisze...

szalona jestes!;) cudne butki

Hogata pisze...

Ale piękne! Pomysł wspaniały! Gratuluję. Dobrego odpoczynku :)

coco.nut pisze...

obłędne są!!!

gabi pisze...

niesamowity pomysł. chodaki wyszły cudnie, aż zazdroszczę właścicielce :-). udanego urlopu

Rae pisze...

Boskie są! Niby w chodakach nie chodzę, ale te są świetne :)

Dobrze rozumiem, że one są oklejone papierowymi taśmami TH? Jak Ci się udało uzyskać taki jasny odcień końcowy? Bo te taśmy TH, które ja mam są żółte i na białym tle widać mocno to widać.

ulkasan pisze...

świetne buciory :)

Nowalinka pisze...

Dzięki Dziewczyny :)

Rae, moje taśmy w sumie były z jasnym, transparentnym tłem. Może one żółkną od światła? Chociaż moje długi czas przebywają na parapecie okiennym...ale póki co jasne są :)

KOLOROWY ptak pisze...

Kochana, ja zawsze wiem, że tak mnie czymś zaskoczysz nowym, nowatorskim, oryginałem, że dosłownie wbije mnie w ziemię! mieć taśmy to jedno, ale wykorzystać je w tak genialny sposób to drugie!!! są fantastyczne!!!!
skoro to czwarta para, to chętnie zobaczyłam te pozostałe :)))

odpoczywaj i piękniej :*
duuuuuuuuuuuużo słoneczka Wam życzę :*

KOLOROWY ptak pisze...

aha, a co do taśm Tim`a to zależy, na który model się trafi, akurat te wykorzystane przez Nowalinkę są jasne, większość pozostałych jest kremowa.

Bea pisze...

:)

Unknown pisze...

WItaj!

Genialny pomysł! Choć nigdy nie lubiłam chodaków, czuję, że w takich mogłabym chodzić na okrągło, no, może nie zimą :D.
Tworzysz cudowne prace, a Twe ozdobne elementy, to istny majstersztyk! Cieszę się, że mogłam je zobaczyć na żywi na zlocie w Wawie i dołączyć je do swojej kolekcji przydasi. Nie mogę się na nie napatrzeć :).

nirshya.dwbh pisze...

Wow! super pomysł! Aż szkoda takie butki zakładać, no chyba, że do pracowni :D

Unknown pisze...

Nie no po prostu szczeka opada, genialna scraperka wszystko potrafi oscrapować...

igła i nitka pisze...

Ależ mnie zaskcozyłaś tymi chodakami! Pomysł i wykonanie pierwsza klasa. U mnie by chyba stały na półce bo szkoda byłoby używać:) Wypoczywaj efektywnie i efektownie:)

Magdalena Deberny pisze...

Jeeeeee ale są cudne!!! Ja też takie chcę!! Rozmiar 37/38 poproszę ;)