wtorek, 2 sierpnia 2011

Vip'a ze świecą szukać ;)

Nowe wyzwanie #24 na blogu Lemonade
związane jest ze świecami.
Robimy dla nich "ubranka" lub świeczniki
przy użyciu papierów lub stempli z Lemonade.
Będąc pod wpływem uciążliwego remontu łazienki,
zrobiłam na szybko mały świecznik na "tealight" z wykrojnika
T.Holtza i w sumie według Jego pomysłu.
Użyłam papieru Elegance no.3 w paseczki
oraz zielonego Elegance no.5.
Oprócz tego firma Lemonade świętuje swoje pierwsze urodziny :)
W związku z tym można zostać Lemonadowym Vip'em
i wygrać zniżkę 15% na zakupy w Lemonade
ważną przez 12 miesięcy.
Czas szukania Vip'a trwa do 14 sierpnia.
Wszystkie szczegóły TUTAJ.

13 komentarzy:

Rachel pisze...

super:0)....zimą posypać śniegiem, dodać gwiazdki i świecznik zimowy....a wiosną znów kwiatka......znaczy, całoroczny.....hi hi:) rewelacyjny:)

Joanna Oborska pisze...

I tak to jest z nami, scrapowymi nałogowcami ;) Remont, warunki niesprzyjające, a my chociaż świeczniczek :) I wyszedł Ci super! :)

Anna Zaprzelska pisze...

Jaki cudny maluszek!

Unknown pisze...

super :) bardzo mi się podoba:)

Unknown pisze...

jak to zobaczyłam na blogu lemeonade od razu wiedziałam, że Twoje ;-)
marzą mi się te domki, już nawet je miałam w domu, ale do maszynki niestety nie pasują, i musiałam wykrojnik odesłać, chlip, chlip

Anonimowy pisze...

Fantastyczny pomysł :) takie małe miłe miasteczko :)

Pozdrawiam

Lili pisze...

o, bomba:) mogłabyś obfocić z palącą się świeczka? pewnie wygląda zabójczo:)

Mrouh pisze...

prosty, ale jaki uroczy! doskonałe zastosowanie dla wykrojnikowego kształtu. Pewnie ze świeczka wygląda bardziej... hmmm, tajemniczo, bo te domki trochę takie są... zdistressowane:-)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne maleństwo!!!
:*

Jilly pisze...

Wonderful and awesome work. It made with very less colours and because of it looks very simple and stylish. superb blog.
sex addiction

Colorina pisze...

uwielbiam takie drobiazgi:)cudny:)

Jaszmurka pisze...

Cudniasty jest! ciekawe jaki cień rzuca :)

Pasiakowa pisze...

Czaderskie "ubranko :) Musi genialnie wyglądać pokój wieczorem, jak się taką świeczuszkę zapali :)