piątek, 8 stycznia 2010

Tylni blejtram

"Obrazek" na bazie tylniej ramy zagruntowanego blejtramu.
Nie mogłam się oprzeć inspiracji, jaką była i jest dla mnie Finn, bo to u niej zobaczyłam pierwszy raz wykorzystane podobrazie w ten sposób :)
Blejtram w wymiarze 18x24 cm, środek wokół ramy trochę mniejszy.
Znowu zdjęcie z "Rodziny" przerobione na prezent świąteczny.
Całość
FragmentSzczegóły
Niestety przez pracę, czas wolny na scrapowanie i robienie zdjęć zmniejszył mi się drastycznie, zaległości sporo, ale co tam, grunt to się nie dać ;)

15 komentarzy:

Teo pisze...

Super
i kolory i dobór elementów i dodatków

jesli to ma być prezent -to na pewno sie spodoba odbiorcom
:)

asica.p pisze...

swietny!!!

Luna77 pisze...

Bardzo fajny prezent, ja na pewno bym się z takiego ucieszyła :). Podoba mi się wielość elementów i kompozycja Twojej pracy :)

Ludkasz pisze...

jak zwykle super:)

carrantuohill pisze...

ciekawa praca
niby taka mało kolorowa, a jednak jest akcent rozświetlający
bardzo mi się podoba

Bea pisze...

Świetna ramka!!! :) Miliony cudnych detali!!

Fryne pisze...

cudowny - ogromnie mi się podoba!

Zielona pisze...

Świetne!!
I ile elementów... aż się napatrzyć nie można :*

anita22 pisze...

Alinko ,ale tam szczegółów! jestes mistrzynią szczególików! bardzo mi się podoba ten stempelek wokoło,robi piękne obramowanie

oj mało ciebie,mało-a mnie się tęskni!

Marsza pisze...

Super rameczka.
Alinko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Mimo pracy, dużo czasu na scrapowanie życzę, bo świetnie to robisz.

madak pisze...

Uwielbiam się wczytywać w twoje prace! Tyle tu detali szczególików!

cynka pisze...

świetne te trójwymiarowe portrety!!!

BETIK pisze...

Jakie Ty cudne prace robisz!! Uwielbiam je!

Fioletowe poddasze pisze...

Wow! Piękny prezent!

Enthia pisze...

Piękna ramka...