środa, 16 stycznia 2008

Podwójna Radocha :D

Nie mogłam zasnąć dzisiaj w nocy...a to za sprawą wieczornej i bardzo miłej rozmowy z Mirabeel:) W sumie to rozmawiałyśmy o różnych takich technicznych sprawach, aż tu nagle...
Ech, no cóż, ta wspaniała Kobieta zaprosiła mnie do Krakowa na wspólne, kilkunastoosobowe (no, mam nadzieję, że będzie pełen skład osobowy;) scrapowanie.
Przyznam, że nie myślałam o tym zjeździe, ale gdy po Jej zaproszeniu nieśmiało wspomniałam o tym Mężowi, a on powiedział bez wahania: "No to jedź!", no to od razu prawie wywinęłam koziołka z radości, że Mąż się zgodził zająć caaały dzień dziećmi (full serwis z gotowaniem, karmieniem, zabawą i sprzątaniem :)...bo jednak taki wyjazd to jest niezła i wielogodzinna wyprawa ;)
Hyhy, a ja taka niedobra i Go tak nie doceniam...
Dziękuję Ci Mój Drogi Mężu za wyrozumiałość i pomoc w realizacji moich "pasji"! Czasem potrafisz mnie tak mile zaskoczyć i dorzucić nawet parę groszy do stempelków, albo dziurkaczy, cmok!

A teraz idę fikać koziołki aż do lutego, bo zjazd DOPIERO w lutym, więc już się nie mogę doczekać. Jejeje! :)

P.S. I mam nadzieję, że dożyję tej pięknej chwili (mojego pierwszego zjazdu scraperek) i szlag mnie jakiś nie trafi...

P.S.2 A Ciebie Mirabeel z tej radochy, której mi przysporzyłaś, jak się zobaczymy to Cię tak uściskam... :D
Mówiłam Ci, że nie zasnę!

10 komentarzy:

Natka pisze...

No to się będzie działo w Krakowie! :)

nowalinka pisze...

Hyhy, no mam nadzieję..po cichu Ci powiem nawet, że mam lekkiego pietra, bo ma być świetne towarzystwo, a ja taki żółtodziób.. ;)

Makówka - pełna pomysłów pisze...

ale Wam fajnie... zazdroszczę:)

superraf pisze...

GO Ala, GO! pokaż Krakuskom co potrafisz. 3mam kciuki:)

brydzia58 pisze...

o matko "żółtodziub"??? to co ja mam powiedzieć ...;-)

ja też tam będę i już nie mogę się doczekać kiedy WAs poznam!!!

Mirabeel pisze...

Oj! Kochane..będzie się działo oj będzie! Też juz nie moge się doczekać!!

UHK Gallery pisze...

Ale się zapowiada spotkanie na wielką skalę i to w moje urodziny hi hi pomyślę o Was przy torcie :)
Takie z Was żółtodzioby jak ze mnie kaktus hihihi Miłej zabawy!!!!!

lamarta pisze...

Życzę fajnej zabawy w takim razie:))

Filka pisze...

no sie bedzie działo oj będzie ;)))

qlkowa pisze...

Zazdraszczam:)
Dobrej zabawy!