poniedziałek, 10 marca 2008

Dla Parchatej ;)

Przyznaję się bez bicia, że nie potrafię i chyba nie lubię robić pudełek...ale czasem trzeba ;)
Na przykład, żeby opanować stadko dzikich biedronek ;)
Nie było rady, trzeba było zmajstrować coś na kształt pudełka i wręczyć do rąk własnych najbardziej Parchatej z Parchatych, skoro nadarzyła się taka możliwość na sobotnim spotkaniu scrapomaniaczek w Krzeszowicach :)
Haha, no, poświęciłam sie i zrobiłam to "pudełko" dla Niej, bo (chyba;) bardzo lubię :)))
No i dla Niej te wszystkie złapane biedronki z pastewnej łąki ;)

Front...
Coś jakoby bok...

Tyłeczek...

Skoczek na drugi boczek ;)

Stadko dzikich biedronek próbujące wymsknąć się chyłkiem z koślawego pudełka -torebki ;)

12 komentarzy:

Ana pisze...

świetne pudełko-torebka!la95

Ana pisze...

przepraszam za no la95, przypadkiem mi się wcisnęło;(

Rika pisze...

Wonderful and very sweet!

Filka pisze...

hahahah a jakie one dobre były :P
dała aż POłOWE JEDNEJ BIEDRONKI
buzialki ciotka od traktorów hahahahaha

Nowalinka pisze...

hehe, Filuś-Traktorzystko, no mnie nie dała nawet połóweczki, ni ćwiarteczki ;)
Ale pachniały cudownie i smakowicie :D

Jaszmurka pisze...

ahahahaha

kocham Cię!!!

ahahaha

Nowalinko! Skarabeusza oddałam do przyrządzenia Finn ahahaha bo miał okropniasty odwłok :P ale bidronki to pochłonęłam prawie sama :P (prawie sama booo się podzieliłam :P )


Traktory już zakupione? Boże posikałam się ze śmiechu z tego kawału ahahahaha


dziękuję za przepiękne krzywulcowe pudełko! i za mega bidronkę stojącą z krzywymi nogami!!! Już stoi przy biurku :D

oł jeeee

:*

agnieszka pisze...

pomysł i wykonanie piersza klasa !!!!!! ...zazdraszczam spotkania..... cioteczki :*

Zielona pisze...

Wow...no no no... Jaszmurka miała nieźle słodkości ;) Śliczne opakowanie

Anonimowy pisze...

No aż się gęba śmieje!

finnabair pisze...

hiehie tak tak, to ja skarabeusza ze skórki obdzierałam :) cudny był prezencik, a jaki smakowity:):) a to mizianie po włosach...Alinko, do tej pory mam dreszcze :*:*:* mrrrrrrrrr
kochana babo :*

stokrotka-to-ja pisze...

Piekne pudełko !!!

pasiakowa pisze...

O jaaaa... Ty wiesz, że jesteś pozytywnie zakręcona? I to tak maksymalnie? :))
Torebka biedronkowa boska jest :D