wtorek, 11 marca 2008

Spotkanie przy torach ;)

Sobotnie spotkanie w Krzeszowicach 8 marca szybko minęło niestety... za to pozostało kilka zdjęć upamiętniających to wesołe wydarzenie ;)
Po radosnym i jakże miłym powitaniu wszystkich przybywających po kolei Dziewczyn, nastąpiła wymiana prezentów różnej maści...i macanie "dzieł" wszelakich przywiezionych przez scraperki :)

Tutaj na przykład Nulka cieszy swe oczęta podarunkiem od Filki :)

Tu już "Parchate" ;) w swoich objęciach :)
Jedna z Parchatych, ta najbardziej Parchata nie lubi upubliczniać zdjęć swoich (tutaj tylko fragmentarycznie), dlatego szanuję to i nie wrzucam "tych" fotek ;)

Mimo wszystko, jednak coś powstawało na spotkaniu...Mamami dzielnie pracowała :)

Nulka za obiektywem aparatu Filki (bardzo lubię to zdjęcie :)

Finn w żywiole tworzenia....przynaję, że byłam i jestem pod wrażeniem tego co wychodziło w trakcie spotkania spod Jej zdolnych rąk :D

Coś się tworzyło, ktoś się przysiadał, oglądał, podglądał, pytał...można się było wiele nauczyć podczas tych kilku intensywnych godzin spotkania...

Jednak ze wszystkich uczestniczek nieprzerwany i niesamowity spokój okazywała Agnieszka-Anna tworząc swoja przecudną kartkę wielkanocną :)


Każda z uczestniczek zostawiała zrobioną przez siebie kartę jako "zapłatę" za wynajęcie miejsca spotkania. W momencie kiedy wynajmująca (i jakże miła :) Pani wystawiła do sprzedaży owe kartki, ja szybko drapnęłam (grzecznie zakupiłam :) tą, do której cały czas się śliniłam ;)
Mimo tego, że widziałam przez całe spotkanie jak powstaje ta przepiękna i warstwowa kartka Agnieszki-Anny, to dalej się zastanawiam i dziwuję, jak Ona to robi???
Nie wiem do tej pory, ale cieszy mnie widok tej Wyjątkowej kartki każdego dnia zwłaszcza, że zbliżają się Święta ;)

A tu już zdjęcia bardziej osobiste ze Wspaniałymi Kobietami ;)

i z Nulką, której zawdzięczam tak w ogóle udział w tym spotkaniu (Dziękuję Wariatko Droga :*)

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ach jak zazdroszczę :)
chociaż na zdjęcia mogę się pogapić. wszystkie jesteście takie śliczne i radosne, aż by się chciało tam być.
Kartka przepiękna i wcale się nie dziwię, że miałaś na nią chrapkę.

i może byście tak następne spotkanie zorganizowały tak jakby bardziej na północ? hmm... w Trójmieście na przykład? :D

UHK Gallery pisze...

O ja Cie - ja tam byłam jednym uchem uhu uhu uhu najbardziej sie ciesze, że tak blisko mnie te spotkanie - no normalnie wariuję z poczucia bliskości wrrrrrrrrrr

Ana pisze...

musiało być super! zazdroszczę:)

Anonimowy pisze...

fajny fotoreportaż Nowalinko! niektóre buziole znam z reala, a niektóre mogę ciągle tylko pooglądać na fotkach ;)

Anonimowy pisze...

Świetne fotki (szczególnie komentarze, bo nie muszę się domyślać, co i kto), ale bluzke to mam chyba taką samą, jak Ty:D

Flora pisze...

Świetne zdjęcia i świetne komentarze... ehh... przygarniecie mnie kiedyś na następnym spotkaniu???

Jaszmurka pisze...

Nowalinko ahahah

Jaszka taka wstydliwa i ludzie nie chce swoją parchatą gębą straszyć :oops: ju noł ;)

Cudne zdjęcia! Sikanie na ekranie było :*

Spotkanie mega wypasione i nawet nie odczułam, że tak daleko się wypuściłam po to żeby was poznać :D tralalaa

Już w pociągu wiedziałam, że będzie kosmos...

:* buziole wielkie i strasznie się ciesze parcho, że Cię poznałam! I że nawet jechałam z Tobą jednym samochodem ahahaha

Jaszmurka pisze...

aaaaaaaaaa

jeszcze jedno
ahahahaha


na tym zdjęciu Mamami niestety nie scrapuje tylko dzielnie wstążki sprzedaje ahahaha


sikaaaaaaaaaam

ahahaha

ona i scrapowanie :p ;) cały czas gadała (nie to co ja ahahaha)

Nowalinka pisze...

Jaszka siedź cicho! :*
Przynajmniej trochę wygląda, że coś scrapuje ;)

A przecież Mamami zrobiła piękną kartkę i robiła ja właśnie na spotkaniu, nie widziałaś????
Nawet mojego stempla użyła!!!

finnabair pisze...

no pięknie, pięknie.nawet wyszło na to, że coś zrobiłyśmy hehehehe, as komplement pod moim adresem..chyba niezasłużony :)
ściskam i ściskam i ściskam....

finnabair pisze...

i cholernie się cieszę, że cię wreszcie poznałam osobiście :*

Nowalinka pisze...

Wiesz Finn ja tez sie cieszę :*
Mogłabym Cię tak smyrać i smyrać ;)))
I spojrzeć w Twoje niesamowite oczy! :D

A to co robiłaś...naprawdę wywarło na mnie wielkie wrażenie...Twoja wyobraźnia jest ogromna!

Buziole Kochana Babo! :* :* :*

Babsko pisze...

ale ja rozczochrana hahahaha

super foto relacja!!

a samochodem to się jeszcze kiedyś wypuścimy w Polskę! koniecznie!!

dziękuje za spotkanie i za pomacanie Ciebie :* kiss kiss

AgnieszkaAnna pisze...

i ja przyłaczam się do wszelkich kissów oraz innych ochów i achów
było świetnie...

Scrapbooking pisze...

jak nic zaliczasz sie do parchatych hahahah
Bosko było ciotka klotka :*