sobota, 5 lipca 2008

Na wspomnienia...

Ozdobiłam album na zdjęcia dla Przyjaciela,
który obchodził właśnie swoje "naste" urodziny ;]
Od początku sobie ubzdurałam, że będzie niebiesko-brązowy.
(Album oczywiście, nie Przyjaciel ;)
I w sumie jest, tylko jeszcze czarny się wepchał ;)
Ale nic to i on znalazł miejsce dla siebie.
A impreza fajna była, no! :)


Bok albumu...
i tył (jak widać skromniejszy od frontu;)

Do albumu włożona była ta paskudna kartka ;)
Robiąc ją słuchałam "Korn'a" - dlatego taka poszatkowana wyszła ;)

P.S. W końcu tknęłam nożyczkami papier (patrzy wyżej;)
z wymiany od Jaszmurki, bo leżał już ze 4 miechy ;)
No i przydał się w końcu na albumik i kartkę.
Dzięki Jasz :*

13 komentarzy:

Renny Berryboar pisze...

Łoooo! Cię nie mogę!!! :O Bossski albumik i karteczka :) Normalnie lecę z krzesła na podłogę :O

finnabair pisze...

ha....rewelacja! super połączenie kolorystyczne, fajna kompozycja!! ożna w kolejce do zakochania się ustawić :*

jaśminowasia pisze...

świetne prace, i te stemple...wow...

Babsko pisze...

ja właśnie słucham unplugged na MTV Korna :)))

super okładka!!! a co w środku?

pasiakowa pisze...

Kocham, no po prostu kocham to, co Ty wyczyniasz z papierem i tuszem :)

aaaasssssaaaaa pisze...

piękności....:)

E pisze...

chciałabym czasem dostawać takie "okropne" kartki, hihi.
charakterystyczne to dla Ciebie tak, że się nie wyprzesz.

Nowalinka pisze...

Renny -Dzięki :)
Może zdążę Cię złapać? ;)

Finn - Dziękuję :* ja się ustawiam u Ciebie :)

Jaśminowa , dziękuje :* tak, stemple mój nałóg.. ;)

Nulko, dziękuję :) , właśnie ozdobiłam tylko okładkę, bo to taki kupny album na zdjęcia z folijkami w środku,...tak wiem cienizna, ale czasu zabrakło na więcej ;)

Pasiaczku, dziękuję Ci ogromnie :*
A ja uwielbiam to co Ty wyczyniasz z farbkami i pedzęlkami :))

Anet, dziękuję :)

E, dzięki wielkie :* no może kiedyś dostaniesz jeszcze bardziej okropną i sie przestraszysz ;)

Jaszmurka pisze...

Eee tam Nowalinko co Ty gadasz :p, nie ma za co dziękować :*

Szalejesz konkretnie... i wyczyniasz takie scrapowe miodziuchy, że aż ślinka cieknie :p

Kathy pisze...

Beautiful work!

Anonimowy pisze...

co do albumu to jest powalający. obejrzałem go już ze sto razy i za każdym kolejnym zwracam uwagę na jakiś inny element. Jest zaskakujący i śliczny. Kartka zresztą też. Dzięki ogromne - ztvorek

Unknown pisze...

taką Nowalinkę też kocham nad życie - cudo, cudo na cudami, no najcudeńsze cudo ;)

Anonimowy pisze...

Za "paskudną" to Ci się kop należy!!!
I kartka, i album są cudowne!!!!!
Bardzo mi si podobają.