czwartek, 10 lipca 2008

Bannerek? ;)

Na ostatnim spotkaniu scrapowym w Rybniku Carrantuohill zrobiła mi zdjęcie w papierowej koronie... Przypadkiem mi je udostępniła (dzięki Kochana Carran :*)
i nie mogłam się oprzeć, żeby coś z nim nie zrobić...
Chciałam, żeby było tylko w moich ulubionych kolorach fiolet-zieleń, chciałam wypróbować wytłaczarkowe napisy z papieru, które zapoczątkowała Latarnia...a że z resztek zrobiłam coś jakoby małą księżniczkę, z poczochranymi włosami, to też chciałam ją gdzieś wcisnąć...zawisła więc na huśtawce, ale trzeba było dorobić gałąź na której by się huśtała...
Po prostu, chciałam, żeby było baaardzo słodko i kolorowo po mojemu i z przymrużeniem oka, ot, taka moja własna Nowalinkowa karykaturka ;)


Małe zbliżenie na portrecik koronny ;)
I na malutką, poczochraną "księżniczkę"
(niestety nie miałam nic fioletowego na włosy, ale róż jest ok ;)

P.S. Życie powinno być zdecydowanie bardziej kolorowe i wesołe...
chociaż z tym drugim bywa gorzej ;)

28 komentarzy:

rudlis pisze...

Piękna księżniczka nam tu króluje;))))
Scrap superowy:)))

Anonimowy pisze...

Kapitalne! Pierwsze słowo, jakie się nasuwa, to właśnie "wesołe". Wcale nie przesłodzone, tylko wesołe i już! Śliczny skrap, świetnie wymyśliłaś i zrobiłaś tę gałąź dla królewny.

Alina Anna pisze...

Pomyśleć, że ta korona tak długo czekała na właścicielekę! Wyglądasz w niej po królewsku, mam nadzieję, że udostepniasz ją od czasu do czasu córeczce! Banerek miodzio! No zamarzył mi się taki!

agnieszka pisze...

czad !!!!!! rewelacja....szona kobieto masz głowę pełną pomysłów...tak trzymaj :*

jaśminowasia pisze...

geniusz i to nie tylko banerkowy ;)

Rydia pisze...

Łał jakże pozytywny i radosny scrapo-banerek :*
Jesteś niesamowita Nowalinko !

pasiakowa pisze...

Ekstra! Baner iście Nowalinkowy, moja droga ;)

kalanchoe pisze...

Nowalijko piekne... super ekstra optymistyczny ten banerek!!!!!!!!!!

finnabair pisze...

to chyba najbardziej zajebiście wesoły bannerek jaki do tej pory widziałam!!! Idealnie pasuje do ciebie i do klimatu tutaj panującego..właśnie, a propos panowania..księżniczka rządzi!!!!

Costa pisze...

UUUuułłaa ale zajefajny banerek ;D Wesoły.. odrazu jak sie wchodzi na bloga wiadomo że będzie cudnie i soczyście oraz wesoło

Flora pisze...

Oł jeeee..... ale cudny, wesoły i tak jak napisały dziewczyny NOWALINKOWY bannerek.
A ja właśnie niedawno miałam Ci pisać, że na zdjęciu masz małą dzidzię, a Ziutencja już taka duuuża. Zdradź ile on już ma?

Aliszek pisze...

OOOOOOOOOOOOOO wow! Alinko! Coś pięknego, ta księżniczka na huśtawce... jejku, super, rewelacja. Świetny pomysł, świetny baner, idę jeszcze popatrzeć!
:)
:*

Aliszek pisze...

o jaaaaaaaa, a jakie fajne listki ma to drzewko!

Bea pisze...

Bajkowo....
Ty jesteś taka Nowalinka, co przyjaźni się z Calineczką, Dzwoneczkiem, Kopciuszkiem .... nie???
tylko Twojej historii jeszcze w księgarniach nie ma ;)

a.batory pisze...

nowalinko jak na Twojego bloga szyty ten bannerek!!!! pasuje jak ulał !kolorowo i radośnie .No cała Ty (aaa i fioletowo of cors;)

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

cudny baner...bardzo radosny... a księżniczka prześliczna ... no i te loki poczochrane...mmm...

Anonimowy pisze...

Ach, jakie to jest ładne!
I te szczególiki.....:D
Boski.

Pika pisze...

świetna lalucha!!! :))

Unknown pisze...

skomentowałam na dole, jak tego posta jeszcze nie było;)

Rika pisze...

What a beautiful piece!

gulka pisze...

No i kolczyki z czarownicami :)) Banerek zarąbisty, księżniczka urocza, a Ty piękna jak zwykle Królowo :)

AgnieszkaAnna pisze...

przesympatyczny i bardzo bardzo Nowalinkowy
pasuje idealnie

Babsko pisze...

odlot!!! fioletowy, Nowalinkowy ODLOT!!!!!!!!!

Karola Witczak pisze...

O jaa, extra radosny i prawdziwie "Twój" bannerek!!! Piękna kropka nad "i" Twojego pełnego energii i kolorów bloga! Super! Super!

Renny Berryboar pisze...

Ja Cię :D :D :D Bosssko się prezentuje :) tak barwnie i radośnie :) A księżniczka jest zabójcza (ta poczochrana i ta niepoczochrana też :D ) Nie mogę wyjść z podziwu :) Ale mi się buźka uśmiecha :) Gdzieś była rano gdy wychodziłam do pracy??? :P

Nowalinka pisze...

Cieszę się, że bannerek WAM się podoba :)
Nie spodziewałam sie tylu komentarzy więc wszystkim Wam za nie Dziękuję serdecznie :*
Uff...a bałam sie, że przesadziłam z kolorami :)))

Jaszmurka pisze...

O jaaacie o_O

Te nóżki księżniczki, włos rozwiany... uśmiech.

Bombowy bannerek Nowalinko! Cały Twój! Zakochałam się :D :*:*:*:*:

Johanne Ratté pisze...

WOW!!!!c'est tres beau (beautiful)