niedziela, 20 lipca 2008

Kolejny rok za mną ;)

Dziękuję Wam Wszystkim za pamięć
i przemiłe życzenia urodzinowe :* :* :*
(kartkowe, mailowe, smsowe, telefoniczne i złożone osobiście:)
Sprawiły mi one mnóstwo radości a czasem zaskakiwały, zwłaszcza od osób, z którymi dawno nie miałam kontaktu...zdarzyły mi się nawet chwile wzruszeń, np. gdy moje małe, cudowne siostrzenice zaśpiewały mi pięknie "sto lat" przez telefon, to dopiero były emocje :)
Moim najbliższym Przyjaciołom dziękuję ogromnie za zajefajną piątkową imprezę... :)))
Do tej pory czuję się nie w formie i odespać nie mogę ;)
Stąd też zdjęcia wspaniałych prezentów, które otrzymałam nie są najwyższych lotów (przepraszam...),nie czułam się na siłach, ale jak odpocznę to wstawię (chyba ;) lepsze fotki...

I tak, zaczynając od kolejności otrzymywania cudnych podarków...
Pierwszy przywędrował od Zielonej Marlenki (karteczka i tagbook we fioletach :))
(dziękuję Kochana, zaskoczyłaś mnie bardzo mile :*)
Kolejny prezent od Pasiakowej, cudownej i zdolnej... Dziękuję Kochany Pasiaczku :*
(niestety zdjęcie spartoliłam dokumentnie, ale dla chętnych zobaczenia w prawdziwie pięknym odcieniu fioletu tego krasnego piórniczka zapraszam do samej Pasiakowej :))

A tu kolejne zaskoczenie... Przesyłka od Donny
prosto z Anglii...
Oprócz niesamowitej "trójkątnej" kartki i cudnego urodzinowego notesu dostałam...no, te co tak bardzo lubię i od których jestem uzależniona :)) STEMPLE!!! Thank You so much Donna :*

Macając notes wzruszyłam się niesamowicie gdy zobaczyłam, że nazwy miesięcy wystemplowane są po polsku...normalnie w dołku mnie ścisnęło, że Jej się chciało...dla mnie... :)

Następnie dotarła przecudnej urody kartka od Mirabeel, która niesamowicie mieni się drobinkami fioletowego brokatu :) ...Dziękuję Agnieszko :*

I w urodzinowy wieczór wpadło kilka prezencioli od moich Kochanych Przyjaciół :)
Dziękuję Wam za wszystko a zwłaszcza za to ciepło w serduchu :*


Czas szybko zleciał i dalej pędzi nieubłaganie...za rok świętuję już okrągłą liczbę ;)))

10 komentarzy:

Iskra pisze...

Ooo... stempelki. A jakie piękne kwiaty dostałaś!

Unknown pisze...

yyyyyyyyyy, doleci coś jeszcze, ale się kleci (to po pierwsze), a poza tym nie zna adresu (to po drugie) - wstydniś totalnie buraczany ...

LAZY-TROUT pisze...

I hope you had a wonderful birthday :) and I am so glad your present arrived to you in time :)

AgnieszkaAnna pisze...

sto lat Nowalinko
miliona pięknych kolorowych pomysłów
i ... czasu na ich realizację
:*

zcdl pisze...

Nowalinko, všetko najlepšie! Happy birthday..:)

ScrappyBlueStones pisze...

Nowalinko, samych fioletowych wspomnień, różówych pomysłów, okraszonych najbliższymi i gronem wspaniałych przyjaciół!

ScrappyBlueStones pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Flora pisze...

Nowalinko... spóźnione, ale nie mniej życzniowe życzenia - obyś pławiła się zawsze w szczęściu, a kłopoty Cię omijały szerokim łukiem... samych wspaniałych pomysłów, weny nieustającej i żebys tu nas jeszcze nie raz zaskoczyła swą kreatywnooooością... Buziole...

finnabair pisze...

ah, jakie cudne prezenciory :) jeszcze raz sto lat i sto lat...i wypatruj listonosza, dobrze?

Ana pisze...

wszystkiego najlepszego:*
szkoda, że nie wiedziałam;)