wtorek, 15 lipca 2008

Hania się zieleni ;)

Zrobiłam nieduży albumik (12x14 cm) dla małej Hani,
u której w weekend byliśmy w odwiedzinach :)
Tym razem starałam się, żeby nie był przeładowany
dodatkami i nie przeważał kolor różowy ;)
Postawiłam na soczystą zieleń,
ponieważ zdjęcia robione były wiosną...

Okładka...

1 i 2 strona



3 i 4 strona



5 i 6 strona


Okładka zamykająca albumik
A do albumiku karteczka urodzinowa...
bo Hania na dniach będzie obchodziła swoje trzecie urodziny :)
(coś prześladują mnie ostatnio te korony.. ;)

11 komentarzy:

Unknown pisze...

skomentuję tzw. hurtem:
NOWALINKO, jesteś niesamowita!!!!!!!!!!!!! Twoje prace są tak soczyste, że aż sok z nich wycieka...

trwam w zachwycie...

rudlis pisze...

Piękny, wiosenny album:)))
Cudowne kolorki:*

Rydia pisze...

Album jest cudny ,te kolory są tak energetyczne i soczyste.
Wielkie brawa kochana :*

Kathy pisze...

This little book is lovely

gulka pisze...

Ale soczysty :) Pięknie wyszedł. Haniutka jest urocza po prostu, i ta zieleń pasuje do niej jak ulał. :)

pasiakowa pisze...

Ach! Doczekałam się czegoś nowego :D
I to jak pięknie zielono-radosnego :)
Super ten albumik wraz z księżniczkową kartką :)

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

...mniam...mogłabym Cię łyzkami jeść...:)

sensibilite pisze...

zapraszam cię Nowalinko do mnie na losowanie;) pozdrawiam;*

P.S. Zielona praca mhmmm uwielbiam ten kolor:)

finnabair pisze...

rewelacja, nowalinko jesteś mistrzynią wiosennych, wściekłych kolorków - przepiękny..... coś dziewczyny pisały już o soczystości...podpisuję sie 4 kończynami i ogonem :)

Jaszmurka pisze...

I za to Cię podziwiam małpo :p

Za to, że potrafisz z kolorami szaleć. Gdybym to ja dostała te zdjęcia to leżałyby u mnie z rok :p. A Ty .. proszę bardzo!

Super albumik. Super :D

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Alinko Twoje prace są jak kawa z samego rana, pobudzają wszystkie zmysły :)