poniedziałek, 1 września 2008

"Harmony Art"

W sobotę 30 sierpnia odbyło się kolejne spotkanie
w przeuroczym miejscu jakim jest galeria "Harmony Art" w Rybniku :)
Tym razem nawet udało nam się zrobić jakieś drobiazgi,
chociaż 3 godziny to i tak (jak dla mnie ;) niewiele czasu,
zwłaszcza w tak miłym towarzystwie :))

Moja szybka zakładka (pobawiłam się stemplami Dorki :)
i mała karteczka.
Pozostałe Dziewczyny też działały ostro...
Fila również dorwała stempelki ;)
Były pytania natury technicznej....
Demonstracja gadżetów wszelkiego rodzaju przez Alinkę
i wykańczanie pracy przez Dorkę :)
Wielki posłuch wśród dziewczyn miała Alina,
bo zawsze ciekawie opowiadała na różne tematy :)
Co widać najlepiej na przykładzie zasłuchanej Rudlis i Carrantuohill :)
Tutaj przeurocza gospodyni "Harmony Art" - Michalinka,
której sprezentowałam scrapka
ze zdjęciem z poprzedniego spotkania...
Oto scrap w całej okazałości...
I mój ulubiony fragment ze szpatułką lekarską,
(ozdobioną embossingiem) i zegarem ;)
I to by było na tyle krótkiej relacji więcej zdjęć tutaj,
czekam na kolejne spotkanie, bo przy tych
Twórczych Dziewczynach nudzić się nie można :))
A kto jeszcze nie był w Harmony Art to serdecznie zapraszam,
bo jest to bardzo urokliwe miejsce,
w którym można nauczyć się różnych rzeczy
dzięki organizowanym tam kursom wszelakim :))

7 komentarzy:

rudlis pisze...

Scrap dla Harmony boski :)
Podziwiałam też twoje prace wykonane na spotkaniu... ja tym razem miałam "lenia" haha ;)

Pejtoon pisze...

Zazdroszczę wam bardzo tych spotkań :D

Scrap który wykonałaś jako prezent, jest po prostu cudny.
A szpatułka ozdobiona idealnie, bardzo mi się podoba :)

finnabair pisze...

oj ale cudnie..ale cudnie..zazdraszczam :)
pięknego scrapka stworzyłaś - szpatułka rządzi!

Anonimowy pisze...

Dziękuję Ci jeszcze raz Nowalinko:))) zaskoczyłaś mnie totalnie!
I ciesze się, że to "moje" miejsce naprawdę przypadło Tobie i Wam do gustu... a może serca? ;)
pozdrowienia dla Wszystkich Pasjonatek :)

RosaliaArt pisze...

o jak miło było :D

no a pomysł ze szpatułką świetny!

Kamila pisze...

:) super wygląda ta z embosingiem. Cały scrap bardzo mi się podoba, a urokliwego miejsca na spotkania gratuluję, choć nie zazdroszczę, bo sama mam podobne ;)

Anonimowy pisze...

Jaki ładny skrapek!
Też chcę takie spotkanie!!!!!!!