czwartek, 19 czerwca 2008

Dla Mai :)

Mój syn szedł wczoraj na urodziny koleżanki z klasy, więc trzeba było coś zmajstrować ;)
Jakoś tak mi aniołek się wydłubał i mały notesik z "WITCH", bo wiem, że Maja lubi czarodziejki :)
I pojedynczo...
Aniołek

Notes "Witch" przód...
i tył

I to by było tyle na dziś. Przepraszam, że nie odpisuję na komentarze
(chociaż bardzo Wam za nie dziękuję! :* )
ale zaległości nie pozwalają i doba za krótka...
nawet nie mam czasu śledzić forum ani blogów poodwiedzać :(
Może po weekendzie będzie lepiej.... ;)

6 komentarzy:

sensibilite pisze...

piękny prezent:)

Costa pisze...

Prezent wspaniały ;D Moja Gabi ( chrześnica ) wędruje po blogach coś czuje że jak zobaczy taki śliczny notes to mnie będzie cisnąć : Ja też taki chce.. ciociu ciociu zrób.. a wtedy ja bede błągac o pomoc u Nowalinki..hihih

gulka pisze...

Kocham te Twoje janiołki :))

Bea pisze...

Uroczy prezent!!! powiedz mi jeszcze kiedy Ty się takiego syna dorosłego dorobiłaś ;) co już na imprezy chodzi ;) hiihi

Ana pisze...

notesik i aniołeczek cudny:*

pasiakowa pisze...

Hihi.. super prezenciol :)
Aniołki wg Kasiowego projektu opanowują świat ;) Super, że każdy może je jeszcze lekko spersonalizować (uh.. trudne słowo ;) ). Buziaki! :*