piątek, 6 czerwca 2014

Dziecięcy obrazek


 Obrazeczek z uroczą Elizą, moją comiesięczną modelką :)
Każde zdjęcie umieściłam w dodatkowej ramce, 
żeby je delikatnie podkreślić i nadać większej przestrzenności pracy.
Kolory są spłowiałe, żeby nie odwracały uwagi od zdjęć.
 

Obrazek powstał głównie na bazie 2 papierów Lemoncraft: 
"Maleńkie cuda 02" i Tylko mnie kochaj 04".









 Zdjęć jest co najmniej 3 a nawet więcej, 
więc pracę zgłaszam na wyzwanie Sklepiku Na Strychu.
 http://blog.na-strychu.pl/2014/06/wyzwanie/

7 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Cudna pamiątka:) "Słodka" modelka, a w tych rameczkach wygląda ślicznie:)

Ludkasz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
zmorka pisze...

Ślicznie Ci wyszło :) Jak już wygrasz talon to pamiętaj, że ja się dołączę do wspólnej wysyłki ;))

Joasiaam pisze...

Piękna ramka ! :)

Tajanna pisze...

Piękna jest ta praca. Trafiłam na pani bloga z bloga Malflu i zauroczyły mnie te ramki. Nie kojarzę ich. Czy może mi pani podpowiedzieć skąd je pani ma?
pozdrawiam serdecznie
tajanna-art.blogspot.com

scraPina pisze...

Rewelacyjna ramka, modelka no i te ramki... całość komponuje się niesamowicie! :)

KIDZIA pisze...

łał, nieziemsko mi się podoba, bardzo delikatna, dopracowana i bogata w szczegóły :)