piątek, 31 maja 2013

Pamiątka komunijna w ramce


Dzisiaj ostatni dzień maja a w tym miesiącu zrobiłam sporo komunijnych prac, 
ale pokazuję jak zwykle tylko ułamek, bo wszystko się rozeszło w szybkim tempie.
Poniżej pamiątka komunijna i właściwie nawet wcześniejsza, bo aż z kwietnia ;)
Pojechała za granicę ;)

Ramka z Pepco (no, nie mogłam się jej oprzeć ;)
Na szczęście nie plastikowa.

Jako tło mój ulubiony papier na takie okazje "Vintage memories 03
I nieodzowny w tym sezonie u mnie - motyw modlącej się dziewczynki.


 "Komunistka" dostała sporo prezentów, ale z tego co słyszałam, 
ten się bardzo podobał i będzie chyba trwalszy od pieniędzy ;)


7 komentarzy:

MONIKAAA pisze...

Ochhh rewelacyjna!!!

Barbara pisze...

A ja dziś trzymałam tę rameczkę w ręku i w końcu odłożyłam na półkę i teraz żałuję jak cholerka...wiedziałam,no wiedziałam ,że mam ja kupić :)

Encza pisze...

Przepiękna!

Ann pisze...

Rewelacyjna :)

Magda Wisiorek pisze...

Wspaniała! Co tu więcej dodać...

Handmade By Doris pisze...

Coś pięknego!....oniemiałam z zachwytu...i nie żartuję :))

Magdalena Deberny pisze...

Śliczna pamiątka!!