środa, 13 lipca 2011

Kuchenny notes

Kuchenne klimaty nie są moją mocną stroną,
ale w końcu się przełamałam i oto jeden
z moich pierwszych notatników kuchennych na przepisy.
Na okładkę trafił papier w krateczkę z najnowszej kolekcji:
"Summer kitchen" z Lemonade.
Sztućce odbite na jednym z elementów
z arkusza kuchennych dodatków.
Na brzegach notesu border z "eleganckiego" zestawu.
Notes zapakowałam w szarą kopertę, którą ozdobiłam eleganckim borderem, białą serwetką oraz liściastym elementem z arkusza dodatków i napisu - z dolnego brzegu papieru.

16 komentarzy:

Unknown pisze...

Przepiękny!!! Tyle fantastycznych detali!

Scraperka pisze...

jest śliczny! a opakowanie rewelacyjne. wspaniały pomysł:)

Jagna pisze...

cudeńko :)

katy pisze...

jest genialny!!!te białe kwiatki skojarzyły mi się z bitą śmietaną;Pa całość "pachnie mi "truskawkami z bitą śmietaną...ach już po sezonie truskawkowym;(a zapakowanie jest przepiękne!

Matilde pisze...

Pięknie się prezentuje! A z opakowaniem to już w ogóle wymiata :)

Bea pisze...

świetne!! serduszka, śliczny detalik!

Barbara pisze...

takie samo jak notes wrażenie zrobiła na mnie koperta,jest niesaamowicie ozdobiona ...oto dowód na to,że opakowanie na prezent nie musi być nudne :) pięknie Alinko :)

Anitasienudzi2 pisze...

zajebisty! tyle powiem,Nowalinkowy bardzo.zajebisty:]

coco.nut pisze...

suuuuper!!!

perelka111 pisze...

śliczny:)

Ana pisze...

świetny! Ale chyba się pomyliłaś pisząc "Kuchenne klimaty nie są moją mocną stroną":D, bo jest naprawdę fajny:))

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczny!!!
Pięknie uwypukliłaś serduszka na sztućcach :).

JaMajka pisze...

Alinko, piękny zapiśnik.
Przylazłam, żeby pogratulować wyboru na członka DT Romantycznego w ILS! Ściskam mocno :*

Joanna Oborska pisze...

Śliczniutki! Aż mi zapachniał słodkimi deserami :)

Pasiakowa pisze...

Jest boski! Jejku.. z takiego przepiśnika to same cuda wychodzą :)

ArtMagda pisze...

smakowity bardzo ten przepiśnik i taki soczysty, że aż chce się go schrupać:)