piątek, 3 lipca 2009

Ślubny blejtram

Dzisiaj świętuje urodziny mój kumpel, jako prezent dostał swoje zdjęcie ślubne w scrapowej oprawie. Całość na blejtramie (pierwszy raz się odważyłam i przyznaję świetna sprawa!), samo zdjęcie zostało przykryte kawałkiem plastiku (i zszyte razem), żeby można było je bez problemu przetrzeć w razie zakurzenia ;) tak wiem, bywam czasem zbyt pragmatyczna ;)
Jako główny papier, poszedł kawałek zwykłego papieru, wytłoczony moją nową zabaweczką (Sizzix big shot) i potuszowany distressem "Tattered rose".
Serce z tektury potraktowane dwoma kolorami cracle paint,
glossy accents plus szpila i papierowa róża...
tutaj kawałek zembossingowanego papieru przy pomocy tekstury
i Sizzixa...
oczywiście więcej szczegółów zapomniałam obfocić ;)

15 komentarzy:

rudlis pisze...

Piękny, te dodatki, szycia, serce rewelacyjne :)
Sizzix rulez ;P

brydzia58 pisze...

fajne, ja też się właśnie "czaję" na moje karteczki zembosowane :)


:*

Rybiooka pisze...

?
Bardzo oryginalny prezent, a te szycia...ech -piękny!

pracownia kasi pisze...

Fajne! Super patent na blejtramie, od razu na ścianę - mach! :P
I podoba mi się krakle farbka - jak w ceramice prawie :D

martita pisze...

piękność!
a pragmatyczność jest dobra ;)

Drycha pisze...

zaskakujący :)

pasiakowa pisze...

Wow! Wygląda pięknie!
I ile tam przeróżnych szczególików!
Obdarowany na pewno cały szczęśliwy chodzi (hehe..jak ja ;) )
Uściski!

Unknown pisze...

no pięknie

Magda Bolinska pisze...

mnie sie ogromnie podoba i pomysl, i samo wykonanie :D

:*

Rydia pisze...

świetny blejtram ,bardzo mi się podoba :)

Margaretka pisze...

Piękna oprawa zdjęcia, a serduszko rewelacyjnie Ci wyszło ;)

K.C. pisze...

Pięknie!!! Rozkosz szczegółów, dodatków i zdobień :) Śliczna kompozycja!

Michalina pisze...

Cudo :ślini się:
Tyle tych szczegołów, napatrzeć się nie mogę :D

ulkasan pisze...

ślicznie, brat pewnie był zadowolony :)

steypu pisze...

czymkolwiek jest blejtram/blejtrama, efekt cudny :) ;p