wtorek, 9 czerwca 2009

I po zlocie...

Jak zwykle śmignęło nawet nie wiem kiedy.
Miałam nie jechać na zlot, ale dzięki uprzejmości (i przygarnięciu do busika) Ciasteczka, vel Latarni Morskiej i Jej Rodziny mogłam razem z Arine zawitać do Warszawy na II ogólnopolski zlot scrapbookingu. Było bardzo fajnie, jednak brakowało mi bardzo Brydzi, która nie mogła w tym roku wziąć udziału...ale już w przyszłym na pewno się zjawi a ja nie będę musiała się za Nią odruchowo rozglądać, bo wiem, że będzie obok :)
Oczywiście działo się na zlocie sporo, zamieszania było co nie miara, a przez to nie miałam głowy do robienia zdjęć...zrobiłam zaledwie kilka fotek moim marnym sprzętem...
Na przykład stoisko Scrapińca wraz z samą Gizmo i Jej cudnymi bazami :)

Obok niej furorę robiła Miako ze swoim sklepem Craftshop...tam to dopiero się działo, szał zakupów i wchodzenie sobie na plecy, żeby się dostać do tych wszystkich cudów było prawie normą :D Na szczęście miałam okazję Jej ciut pomóc w największym zamęcie zakupowym scrapoholiczek ;)Oczywiście nieodłączne Ibisek i Kamaftut :)
A Arine i Dorka znalazły chwilę by ochłonąć od tłumów :)
Ja dorwałam zakupione u Miako kwiatki i dzieliłam równo na pół z Mamami :)
(fot. Ciasteczko)
Tutaj ze współtowarzyszkami podróży: od lewej Ania (siostra Ciasteczka a jednocześnie przedstawicielka nowego sklepu scrap.com.pl), Arine, Ciasteczko i ja :)
(Zdjęcie "zapożyczone" od Finn )Ostatnie zdjęcie grupowe zapożyczone od Filki. Samą fotkę, robił nam wszystkim jej mąż- Jacek.
Było ciasno, chociaż już wtedy i tak brakowało paru osób...

Ja się bezczelnie wcisnęłam za Karolą i Finn...bo bardzo je lubię :D
Dziękuję za wszystkie pogaduchy i uściski:*
Do zobaczenia na następnym zlocie!!

12 komentarzy:

zcdl pisze...

pekna velka scrap rodina :)

brydzia58 pisze...

:* (i wszystko jasne)

RosaliaArt pisze...

"pekna velka scrap rodina :)"

całe sedno :D

Bea pisze...

hahah
nawet trochę za mną jesteś... ale jak widać to nie z lubości, hahhahah

Olga Heldwein pisze...

no super bylo fajnie ze jednak przyjechalas :*

chwilka13 pisze...

Nowalinko, traz wpadnij znowu do krakowa ;)

memulka pisze...

ależ ja Wam zazdroszczę :-))

Fioletowe poddasze pisze...

Widzę, że było super :)

Arine pisze...

Dobrze, że podpisałaś zdjęcia, bo skojarzę sobie przesympatyczne buźki z nickami :)
Nowalinko kochana, musimy się spotkać i pogadać, bo już się stęskniłam :* Lecę na forum, może ktoś będzie chętny na wycieczkę do parku:O

Kreffcik pisze...

buziole.. ;)

Lili pisze...

super musialo być. może na następny też sie skuszę:)

E pisze...

aż zazdroszczę i żałuję, że być nie mogłam.
trochę mi tęskno i smutno się robi, że powoli od tego scrapbookingu przez niedobór czasu i ogólnie tak odchodzę. Nadzieją dla mnie wakacje, których początek tuż tuż, więc kto wie, może może ...
a jak na wasze roześmiane twarze patrzę, to przypomina mi się zlocik rok temu ;)
Nowalinko, jesteś śliczna, wiesz :D?