wtorek, 27 stycznia 2009

Brązy na czele!

Kolejny scrap na zamówienie...zdjęcie może nie jest rewelacyjne, ale jak się nie ma wyboru to...Ale i tak się fajnie bawiłam przy tym scrapie, szybko poszło i troszkę te "zamówione odgórnie" brązy przełamałam odrobiną błękitu.
Wymiar 23x23 cm...nietypowy, ale w sam raz do antyramki,
którą posiadam,
przez to nie używałam zbyt wypukłych elementów, żeby łatwo sie oprawiło :)

Przy okazji bardzo dziękuję Wam
za wszystkie odwiedziny i komentarze.

Przepraszam, że nie odpowiadam na każdy komentarz z osobna, bo trwa to dosyć długo,
zdecydowanie ten czas wolę poświęcic na odwiedziny na Waszych kreatywnych blogach :))

27 komentarzy:

Natalia pisze...

Podziwiam,podziwiam i jeszcze raz podziwiam.
Świetne dziurkacze i stemple:)

Margaretka pisze...

Piękny scrap i te twoje śliczne drobiazgi:)) Czy ten zawijas to stempelek?

Nowalinka pisze...

Ten duży?
tak, Gosiu, to stempelek :)
Dziękuję za komentarze :))

Mrouh pisze...

Kod kreskowy z together- fajny gadżet:-) i kluczyk na tarczy zegarowej. Ciepłą całość wyczarowałaś.

rudlis pisze...

Brązy u Nowalinki :)
Heh, to jakaś nowość!
Śliczny scrap, podziwiam Twoje szycie:)

Anitasienudzi2 pisze...

świetny pomysł z tym zegarem :)
moje ulubione brązy -zaraz po zieleniach :)

truskawkaM pisze...

świetny scrap :) i wędrownik poniżej tez ;)

podziwiam za to rewelacyjne wykorzystywanie stempli ! :)

Bea pisze...

Świetny, bardziej niż brąz pomarańcz :) Taki pomarańcz nabity goździkami ;) hahah ale fantazjuję!!! :)
Super scrapek :)

gulka pisze...

jesteś mistrzynią robienia z nieciekawych zdjęć ciekawych scrapów :)

Rybiooka pisze...

Nowalijka i brązy hm ciekawe... ciepły scrap, jak dla mnie pomarańczowy, ale ja może dziś dalton jestem :D

Jowita pisze...

Scrap cudenko, kolory fantastyczne, i jak zwykle dopracowany w najmniejszym szczegole. Zapraszam na mojego bloga, tam czeka na Ciebie nagroda-zabawa

Kingusia121 pisze...

Śliczny brązowy scrapek... Stempelki śliczne..;]

Anonimowy pisze...

Na żywo jeszcze ładniejszy!
Widziałam, macałam:)

ps.Alinko,a ja jeszcze męczę swojego scrapka:(

Kropelka pisze...

Sliczny,zreszta jak kazdy spod Twoich zdolnych raczek :-)
Pozdrawiam

gatto pazzo pisze...

Jestem zwyczajnie zachwycona :). I kolor też bardzo ładny.

Pozdrawiam :*

Jaszmurka pisze...

Gulko ja o tym samym pomyślałam. o tym samym.

:)

Nulka pisze...

świetny!!

miodo_oka pisze...

Oświadczam, że zostałaś wyróżniona na blogu
bibelociara.blogspot.com/2009/01/kreativ-blogger-kolejne-mie-wyroznienie.html
logiem Kreativ blogger:)

Pozdrawiam ...

brydzia58 pisze...

świetny taki...brązowo-brązowy ;)

Anonimowy pisze...

A wiesz, że wygląda na mocno przestrzenny?
Bardzo udany.

nirshya.dwbh pisze...

Piękny scrap!!!

Zapraszam do mnie na poczęstunek

jaśminowasia pisze...

cieplutki

Jowita pisze...

Zajrzyj do mnie, kolejna niespodzianka na Ciebie czeka

choco pisze...

Sliczny jest :) Taki ciepły. To wykorzystanie stempli i wszystkich drobiazgów. Cudnie :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękny scrap!!! W brązach też jest Ci do twarzy :)

Anonimowy pisze...

no ładne to to takie:)będę częściej zaglądać

INQA pisze...

Jaki smaczniutki scrap. Wszystko takie akuratne, ciepłe,z dobrą energią.