piątek, 5 grudnia 2008

Od serca ;)

Mała odskocznia od scrapowania...
wzięło mnie na szycie w wersji mini ;)

Mięciutkie, nieduże (ok 8 cm wysokie i szerokie) serducha.
Urzekł mnie zwłaszcza ten materiał zielony w białe grochy :D

Prawie jak kwiatek ... ;)
I kilka z bliska...
czerwonych
i zielonych
Te cztery uszyłam z przeznaczeniem
na aukcje charytatywne na rzecz Neli :)
Neutralne i całoroczne, bez motywów świątecznych ;)
Na aukcje poszedł też jeden z czarnych breloków ;)
Mam nadzieje, że chociaż w ten sposób będę mogła pomóc :))

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

Sympatyczne serducha w grochy polecają się na prezenty!
...a brelok taki jakby trochę szamański. Ogólnie powiało świeżością. Fajnie.

INQA pisze...

Jejciuniu !
Jarmark cudów !

Anonimowy pisze...

Alcia, jesteś niesamowita po prostu!!!!!!
Serduszka są BOSKIE!!!!!!

Zielona pisze...

Jakie superowskie są te serduszka :D :D :D Słodko :)

Juunka pisze...

Serducha są super ekstra i wiesz co... ja też naszyłam mnóstwo serduszek!! Oj już jakiś czas temu ale nie mogłam ich pokazać bo kilka z nich wysłałam jako załącznik do prezentu na forumową wymianę mikołajkową więc nie mogłam ich pokazać przed 6 grudnia. Ale jutro juz będą na blogu ;] Widać ta sama wena do nas przyszła :P

Eliza pisze...

Serduszka sa swietne! No i ten brelok do kluczy super po prostu! Uwielbiam takie drobiazgi!

Godelieve pisze...

Oh, these are beautiful!! Great job!

Anitasienudzi2 pisze...

piękne te serducha, brelok mniammmm

brydzia58 pisze...

serduszka są cudne!!! wiem co mówię - jestem szczęśliwą posiadaczką jednego...cudnego...najpiękniejszego...

:***

truskawkaM pisze...

jakie słodziaki :) piękne serduszka :)

Jaszmurka pisze...

Jezusie jakie słodkie o_O

Ten materiał zielony w groszki... powalający!

Mnie chwyciło najbardziej z pierwszego zdjęcia w środkowym rzędzie ostatnie z prawej :D (z groszkowym kółeczkiem)

Luna77 pisze...

Świetne te serca, mam słabość do materiałów w kratkę :). Pozdrawiam serdecznie! :)

pasiakowa pisze...

Uaaaaa! Jakie fantastyczne serduszka!! :)
Oczami wyobraźni widzę choinkę ustrojoną nimi :)

Anonimowy pisze...

Cudne!!!!!!!! (szkoda, że nie zmieści się do pudełka od zapałek:))

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boossskie serducha!!!

Danka M. pisze...

Śliczne serduszka!!!

Filka pisze...

serducha cudne :O

martita pisze...

śliczne serducha! :) przeznaczone na zacny cel i uroczy dodatek do prezentów...

zcdl pisze...

:) srdiečka su velmi pekne! Podziwiam tvoju umiejętność.

Rydia pisze...

Alinko,boskie są te Twoje serducha :)

agnieszka pisze...

ale słodkie....PIĘKNE !!!!!!!!!!

Rae pisze...

Siostrzenice mają SUPER ciocię :) I super pamiętniki-zapiśniki.
A serduszka takie słodkie, że normalnie prawie nie widzę tego różowego :))) Materiał w groszki cudny!